چگونه با فرکانس پول هماهنگ شویم؟

زمان مطالعه :15 دقیقه

چکیده این مطلب : شما ثروتمند نخواهید شد مگر اینکه از فرکانس ثروت استفاده کنید. در این مقاله، به معنای واقعی فراوانی ثروت می‌پردازیم، تصورات غلط را از بین می‌بریم و گام‌های عملی برای استفاده از آن ارائه می‌دهیم. افراد ثروتمند نیز پول خود را از دست می‌دهند. اما آنچه آن‌ها را متفاوت می‌کند، نگرش آنها نسبت به موقعیت است. علیرغم این که احساس می‌کنیم توسط پول رها شده‌ایم، هیچ ذهنیت قربانی در فرکانس ثروت وجود ندارد. این امر نیاز به رها کردن احساس نگرانی از چگونگی و فقط اعتماد کردن به چرایی خود دارد.

 

 

چگونه با فرکانس پول هماهنگ شویم؟

 

 

  • فرکانس ثروت دقیقاً چیست؟ 
  • چگونه می‌توانیم از قدرت فرکانس ثروت، به نفع خود استفاده کنیم؟


- درک فراوانی ثروت:

شما ثروتمند نخواهید شد مگر اینکه از فرکانس ثروت استفاده کنید. در این مقاله، به معنای واقعی فراوانی ثروت می‌پردازیم، تصورات غلط را از بین می‌بریم و گام‌های عملی برای استفاده از آن ارائه می‌دهیم. افراد ثروتمند نیز پول خود را از دست می‌دهند. اما آنچه آن‌ها را متفاوت می‌کند، نگرش آنها نسبت به موقعیت است. علیرغم این که احساس می‌کنیم توسط پول رها شده‌ایم، هیچ ذهنیت قربانی در فرکانس ثروت وجود ندارد. این امر نیاز به رها کردن احساس نگرانی از چگونگی و فقط اعتماد کردن به چرایی خود دارد.

این موضوع نیاز به تغییر ذهنیت دارد:

• از کنترل به دریافت

• از سراسیمگی به آرامش و تسلیم

• از احساس قربانی شدن به مسئولیت‌پذیری

• از طرز فکر کمبود به طرز فکر فراوانی

از نظر ما، فرکانس ثروت، طوری عمل می‌کند که انگار پول در تمام راه از ما حمایت می‌کند. چه الان داشته باشیم چه نداشته باشیم. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌خواهند با پشتکار زیاد به هر طریقی شده به اهداف خود برسند. برای یادگیری باورهای ثروت‌ساز، ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی و دستیابی به ثروت پایدار، "دوره‌ی هوش هیجانی مالی «Money EQ»" (کلیک کنید)، بسیار مفید خواهد بود که توسط مجموعه‌ی رویال مایند ترجمه و تهیه شده است.

 

- آنچه فرکانس ثروت نیست:

فراوانی ثروت در مورد استحقاق نیست. پیش از این، فکر می‌کردیم تجلی در مورد درخواست چیزهایی است که می‌خواهیم، زیرا لیاقت آن را داریم. اما معنای واقعی آن جایگزینی استحقاق با انتظار است. به عنوان مثال، به جای اینکه بگویید: «من کارم را انجام دادم. باید همین الان اتفاق بیفتد»، می‌گویید، "بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم چگونه اتفاق می‌افتد". منیت خود را رها کنید و به جای آن ایمان خود را بالا ببرید.


- فراوانی ثروت نتیجه‌ی فوری به همراه ندارد:

هیچ کس واقعاً نمی‌داند که چه زمانی تلاش‌های شما نتیجه خواهد داد. ممکن است در سال آینده یا ده سال آینده اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که باید مسائل را آزمایش کنید و برای آن صبر داشته باشید. یک چیزی به نام "قانون بارداری" نیز وجود دارد. رشد یک روند طبیعی دارد. مثل مادری که نه ماه قبل از تولد فرزندش را حمل می‌کند. به همین ترتیب، اهداف شما در یک زمان و مکان زیبا محقق می‌شوند. انعطاف‌پذیر بودن در مواجهه با تأخیرها مهم است، بنابراین زیاد به جدول زمانی‌تان وابسته نباشید.


- فراوانی ثروت فقط به مثبت‌اندیشی نیست:

اغلب اوقات، ما می گوییم: "من یک شغل جدید را با حقوق و محیط کاری بهتر جذب می‌کنم". اما رزومه‌ی خود را به روز نمی‌کنیم یا برنامه‌های کاربردی را ارسال نمی‌کنیم. فراوانی ثروت، آرزوی رؤیاپردازانه یا تکیه بر شانس نیست. شما هم باید کار کنید به خصوص در ساعاتی که هیچ کس شما را نمی‌بیند.


- فراوانی ثروت نیازی به سرمایه ندارد:

فراوانی ثروت یک حالت نیست؛ یک طرز فکر است. بنابراین مهم نیست که 10 دلار یا 10 میلیون دلار در حساب بانکی خود دارید. شما همچنان می‌توانید به فرکانس ثروت متوسل شوید. شرکت‌های بزرگ فناوری مانند فیس‌بوک، آمازون، علی بابا و اپل چگونه شروع به کار کردند؟ آن‌ها کار را از زیرزمین‌های خود شروع کردند. حتی برخی از آن‌ها ترک تحصیل کردند! پول به سن، نژاد، قومیت، موقعیت اجتماعی یا وضعیت اقتصادی نیست.

 

فرکانس ثروت


- استفاده از فرکانس ثروت چگونه است؟

خوب، اکنون می‌دانیم که فرکانس ثروت چیست. اما چگونه این فرکانس را نگه داریم؟

1. اجازه دهید خواسته‌های‌تان شما را هدایت کنند.

یادتان هست وقتی بچه بودید چطور رؤیا می‌دیدید؟ وقتی کسی از شما پرسید: «وقتی بزرگ شدی می‌خواهی چه کاره شوی؟» فضانورد، ستاره‌ی موسیقی، مهندس. احساس می‌کردید که می‌توانید هر چه می‌خواهید بشوید! اما به مرور زمان بزرگ شدید. شگفتی کودکانه‌تان با چیزی که اغلب آن را "شدنی" می‌نامند جایگزین شد.

چشمان‌تان را ببندید و به آنچه قلب‌تان واقعاً می‌خواهد، گوش دهید. نگران نباشید که چگونه می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. بپرسید چرا می‌خواهید آن رؤیاها اتفاق بیفتد. سپس، اجازه دهید جریان پیدا کند. پیش‌ از این، هیچ دوره‌ای برای آموزش دادن مغز طراحی نشده بود تا کاری کند که برنده بازی پول و ثروت شوید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید. پس دوره فوق‌العاده "برنده شدن در بازی پول" اثر "جان آساراف" (کلیک کنید)، را از دست ندهید.


2. سیستم‌هایی ایجاد کنید که ثروت جمع کنند.

پول فقط یک ابزار است و ثروتمندان می‌دانند چگونه از آن استفاده کنند. نگرانی در مورد درآمد ماهانه یک تفکر کوتاه مدت است؛ همینطور خرج کردن بیشتر از درآمد. مردم مشتاق و علاقمند درآمد غیرفعال هستند. اما حقیقت این است که ابتدا باید زمان و تلاش خود را صرف ساختن سیستم کنید. شما نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی دارید تا اجازه دهید پول برای شما کار کند. این یعنی سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها (سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات)، سیستم‌های مدیریت بهتر برای کسب‌وکار و رشد و توسعه‌ی فردی‌.


3. ریسک کنید.

من می‌دانم که این برای همه آسان نیست، به خصوص برای افرادی که نان‌آور هستند. گفتنش راحت‌تر از انجام دادن آن است. با این حال، فکر می‌کنم تا اینجا از داستان‌های موفقیت این را متوجه شده‌اید که ثروت طرف افراد جسور است. باید سهل‌انگاری و بی‌خیالی را رها کنید و به پتانسیل کامل خود برسید، مگر این که صاحب ارث و میراث باشید. اگر مجرد و مستقل هستید، دیگر بهانه‌ای ندارید.


4. ثابت قدم باشید.

این برای افرادی که دوست دارند سریع برسند سخت است. اما از قدیم گفته‌اند رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. با این حال، ثبات به معنای حضور کامل نیست. شما ماشین نیستید. اگر یک فعالیت را از دست دادید به این معنی نیست که ثابت‌ قدم نیستید. فقط باید به مسیر درست برگردید. حداکثر دوست داریم تا 80 درصد حضور را حفظ کنیم.

شما فقط باید به انجام کار ادامه دهید، حتی اگر به نظر برسد نتایج به تعویق افتاده است. پول خواهد رسید. راه را برایش باز کنید. استفاده از فرکانس ثروت یک سفر دگرگون‌کننده است که فراتر از سود مالی است. در این فرکانس یک زندگی سرشار از فراوانی، هدف و موفقیت خواهید داشت. بیایید این طرز فکر رشد را بپذیریم، به تلاش مداوم ادامه دهیم و اجازه دهیم رؤیاهایمان به واقعیت تبدیل شوند.


- 2 تکنیک که برای افزایش فرکانس مالی کار می‌کند:

اغلب اوقات، بخشی از کاری که من با مشتریانمان انجام می‌دهیم، کمک به آن‌ها برای بالا بردن انرژی، افزایش آن فرکانس و همچنین راهبردهای ایجاد یک تجارت سودآور است. همه‌ی ما از انرژی ساخته شده‌ایم، بنابراین بسیاری از اوقات فرکانس‌هایی مانند ایستگاه‌های رادیویی داریم. مثلاً فرکانس‌های مختلف مانند 99.1 و 81.9. بنابراین در مورد پول، وقتی فرکانس مالی را در درون خود بالا می‌بریم، می‌توانیم پول بیشتری را در زندگی خود پیدا، ایجاد و مدیریت کنیم. به عنوان مثال، شما 2000 دلار در ماه درآمد دارید، برای اینکه بتوانید 5000 دلار در ماه درآمد داشته باشید، باید فرکانس مالی خود را افزایش دهید تا این نوع پول را هر ماه دریافت کنید.

 

  • تکنیک اول: خرج کردن پول به صورت ارتعاشی

اولین تکنیک برای افزایش فرکانس مالی، خرج کردن پول به صورت ارتعاشی است. این بدان معنا نیست که شما باید این پول را بردارید و تمام آن را خرج کنید. نه، این یک بازی است که می‌توان از کتاب «بخواهید تا به شما داده ‌شود» اثر استر هیکس و جری هیکس یاد گرفت. در این تمرین، ذهنیت و انرژی خود را از خرج کردن پول بالاتر و بالاتر می‌برید. یک تکه کاغذ بردارید، روز اول را بنویسید: مبلغی که از نظر ذهنی قصد دارید خرج کنید. می‌توانید با 100 دلار، 200 دلار یا 1000 دلار شروع کنید.

مبلغی را انتخاب کنید که برای شما حس خوبی داشته باشد زیرا باید شروع به افزایش آن کنید و به خارج از منطقه‌ی امن خود بروید. دقیقاً مسأله همینجاست. این بدان معنا نیست که شما باید 100 دلار بگیرید و آن را خرج کنید. نه، به این صورت که شما مبلغ را روی یک برگه یادداشت می‌کنید، به عنوان مثال: روز 1 را می‌نویسید: 100 دلار. بگویید امروز شروع به انجام این تمرین می‌کنید، امروز باید 100 دلار به صورت ارتعاشی خرج کنید. مثال: من 20 دلار برای ناهار و 80 دلار برای کفش گذاشتم. این 100 دلار است که من به صورت ارتعاشی خرج می‌کنم.

بیرون نمی‌روم و پول را در واقعیت خرج نمی‌کنم. من آن را یادداشت می‌کنم و 100 دلار را با ارتعاش در تصوراتم خرج می‌کنم. سپس فردا، روز دوم، بگویید می‌روم روی 200 دلار. من شروع به افزایش این مقدار می‌کنم. بنابراین می توانید با 100 دلار شروع کنید، سپس 200 دلار، 300 دلار و ...یا اگر راحتید می‌توانید آن را دو برابر کنید. منظور این است که آن را به گونه‌ای دوبرابر کنید که احساس نکنید وای، این پول زیادی است که باید خرج کنم.

منظور این است که در خرج کردن راحت باشید. شما شروع می‌کنید به یادداشت کردن اینکه چگونه می‌خواهید خرج کنید و باید مبلغ آن روز را خرج کنید زیرا روز بعد مبلغ جدیدی خواهید داشت. هر مقدار پولی که خرج نکنید، مثلا 200 دلار روز دوم، آن مبلغ پاک می‌شود. بنابراین باید به صرف هزینه کامل هر روز به صورت ارتعاشی روی کاغذ ادامه دهید.

نتیجه‌ی این تمرین افزایش ظرفیت شما برای خرج کردن است. وقتی به خرج کردن صدها دلار در روز عادت می‌کنید، فقط فرکانس مالی‌تان بالا می‌رود. شما از هزاران دلار نمی‌ترسید. وقتی از آن نترسید، شروع به جذب آن می‌کنید و کسب‌وکاری ایجاد می‌کنید که اجازه می‌دهد پول جاری شود. زیرا افرادی که میلیون‌ها معامله دارند، هر روز با ارقام میلیونی سر و کار دارند. آنها به آن عادت کرده‌اند، با این مقدار از خود بی خود نمی‌شوند. این تمرین می‌تواند به شما آموزش دهد که فرکانس مالی خود را بالا ببرید.

 

  • تکنیک دوم: خوابیدن با ذهنیت ناخودآگاه تأیید پول

تکنیک دوم خوابیدن با تأیید پول با ذهنیت ناخودآگاه است. من ترجیح می‌دهم صدایم را با جملات تأکیدی ضبط کنم. می‌گذارم شب هنگام خواب پخش شود. کاری که انجام می‌دهد این است که با ضمیر ناخودآگاه من صحبت می‌کند. باعث می‌شود فرکانس مالی خود را بالا ببرم. گاهی اوقات که از خواب بیدار می‌شوم، باور دارم که اکنون امکان‌پذیر است. یا می‌توانید به یوتیوب بروید و جملات تأکیدی ذهنیت ثروت یا پول را جستجو کنید. می‌توانید این‌ها را دانلود کنید و شب به آن گوش دهید.

این تکنیک فوق‌العاده قوی است. من این کار را انجام داده‌ام و دیدم که مشتریانم از این تکنیک‌ها استفاده می‌کنند و این تمرین‌ها را انجام می‌دهند. در نتیجه، دیده‌ام که چگونه فرکانس مالی خود را بالا می‌برند. با انجام این کار، اجازه می‌دهید پول بیشتری جاری شود، پول بیشتری خلق می‌کنید، ایده‌های تجاری به ذهن‌تان خطور می‌کند، حمایت وارد می‌شود.

احتمال بیشتری وجود دارد که در آن انرژی قرار بگیرید. اگر می‌خواهید در کسب و کارتان پول در بیاورید، باید در این انرژی باشید. شما می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنید، می‌خواهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید، برای شما بسیار مهم است که در آن انرژی باشید. هنگامی که شروع به بسط دادن ذهن‌تان با استفاده از این تکنیک‌ها کنید، به شما کمک می‌کند تا در آن فضا باشید.

برای دستیابی به ثروت، بهبود وضعیت مالی و ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده "میراث باب پراکتور" (کلیک کنید)، می‌باشد. این دوره برای تمام کسانی است که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته اند کدی را که در صفحات این کتاب در میان جملات پنهان شده است، پیدا کنند.

 

فرکانس پول

 

- چگونه با فرکانس پول هماهنگ شویم؟

اگر X مقدار پول بخواهم، چگونه همان سطح فرکانس X پول را فعال کنیم؟ در این مقاله راه‌های شناخت فراوانی پول و راه‌های استفاده از این شناخت را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید آن را بیشتر و راحت‌تر ایجاد کنید. ممکن است در ابتدا جذب X مقدار پول عجیب به نظر برسد.

به طور کلی همه چیز در زندگی ارتعاش است. این چیزی است که فیزیک کوانتومی به ما نشان می دهد، این چیزی است که محققان علوم غریبه‌ی مصر باستان از قبل می‌دانستند، و این چیزی است که جامعه‌ی ما دوباره در حال یاد گرفتن آن هستیم. ما متوجه می‌شویم که میزان فرکانس‌های متفاوتی وجود دارد.

در همان سطح اولیه، زمانی که ما شروع می‌کنیم با چیزهای بیشتری که می‌خواهیم هماهنگ می‌شویم، می‌توانیم تعداد بیشتری از آن‌ها را در زندگی خود ایجاد کنیم. برای اینکه قانون جذب را به نفع خود تجربه کنیم، ابتدا باید ببینیم چه معنایی به چیزها می‌دهیم. زیرا معنا رازآلود است. ما اغلب چیزها را در یک ردیف قرار می‌دهیم.


پیشنهاد ما برای شما: 24 مانع انرژی برای کسب ثروت و فراوانی وجود دارند، که شما را عقب نگه می‌دارند. برای از بین بردن این موانع یکی بعد از دیگری طی ۲۴ جلسه، پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "ثروت نامحدود" اثر "کریستی ماری شلدون" (کلیک کنید)، می‌باشد که روی هر مانع به صورت جداگانه تمرکز می‌شود. این دوره، یک تجربه‌ی پاکسازی انرژی آنلاین است که برای از بین بردن تمام موانع انرژی شما طراحی شده است. طی مجموعه‌ای از فایل‌ها، کریستی به فرکانس انرژی شما وصل خواهد شد، به ضمیر ناخودآگاه‌تان دسترسی پیدا خواهد کرد و شما را از تک تک موانع انرژی‌تان رها خواهد کرد.


 

حال به عنوان یک جامعه دور هم جمع می‌شویم و می‌گوییم: "اوه، پول یعنی این. مبادله کالا با پول یعنی این و این همان چیزی است که می‌تواند ارزش آن را تعیین کند". چه کار می‌توانیم بکنیم. ما باید درک کنیم که پول برای ما نشان‌دهنده‌ی نوعی احساس است. بیشتر احساس است تا هر چیز دیگر.

بنابراین وقتی فکر می‌کنیم: "من می‌خواهم این ماه 20000 دلار در بیاورم". می‌توانیم این را بگوییم، اما آن مقدار X برای ما چه چیزی به ارمغان می‌آورد؟ و آیا هدف واقعاً همان 20000 دلار است؟ بنابراین، اگر از منظر دیگری به تحلیل بپردازیم، هدف واقعی احساسی است که این مقدار پول برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

قدرت پول در معنایی است که ما به آن می‌دهیم.

 

و این احساس می‌تواند آزادی برای بلند شدن و رفتن به تعطیلات باشد. می‌تواند امنیت باشد. با دانستن این موضوع که می‌توانید وسایلی را که برای داشتن آن نوع زندگی راحت نیاز دارید، برای دوستان یا خانواده‌ی خود فراهم کنید، احساس امنیت کنید. ممکن است بیانگر راحتی شما باشد. احساسات مختلفی می‌تواند به همراه داشته باشد.

بزرگ‌ترین بخش درک این موضوع، ابتدا این است که چگونه می‌توانیم نقطه‌ی تنظیم ارتعاش خود را بالا ببریم تا به روشی بسیار مؤثرتر پول خلق کنیم. خیلی وقت‌ها وقتی چیزی را خیلی می‌خواهیم، خودمان را از آن جدا می‌کنیم و این باعث می‌شود در لحظه‌ی حال مقاومت کنیم زیرا آن چیز اکنون اینجا نیست.

این بدان معناست که ما از جایگاه کمبود خلق می‌کنیم، و با این کار، حتی اگر پول را به دست آوریم، زمانی که آن را به دست می‌آوریم، از قبل خود را شرطی کرده‌ایم که در لحظه‌ی حال خوشحال نباشیم. و سپس مرز را بالاتر می‌بریم. این روش بسیاری از افراد ثروتمند است. زیرا آن‌ها دائماً دنبال اهداف بزرگ بعدی هستند و فراموش می‌کنند خود را ببینند و احساس کنند که کافی هستند.

 

کائنات هرگز آنچه را که می‌خواهیم به ما نمی‌دهند،

همیشه آن چیزی را که هستیم به ما خواهند داد.

 

راهی برای جلوگیری از همه‌ی آن مقاومت‌ها وجود دارد. اگر ابتدا هیجان را احساس کنید، آن را در درون خود ایجاد خواهید کرد. به طور کلی فراوانی این است که بتوانیم احساس را به روشی خاص با عملی که انجام می‌دهیم ترکیب کنیم. به همین دلیل است که بسیاری افراد می‌گویند اگر نسبت به چیزی پرشور باشید، آن را بیشتر جذب خواهید کرد. "زندگی اسرار خود را برای کسانی که جرأت دنبال کردن ندای قلب خود را دارند، فاش می‌کند". زیرا وقتی پرشور هستید، هیجان‌زده می‌شوید، حالت وجودی خود را ارتقاء می‌دهید و فرصت‌هایی را درک می‌کنید که قبلاً به چشم‌تان نمی‌آمدند زیرا شما با آن هماهنگ نبودید.

این یک ذهنیت جدید است، اما ایده‌ی پشت آن این است که معنای کلی‌ای را که به پول می‌دهید بیرون بکشید و از خود‌تان بپرسید: این انرژی از کجا می‌آید؟ آیا از کمبود می‌آید یا از فراوانی؟ تمرکز، حرکت ایجاد می‌کند، که این حرکت فرصت‌ها را به وجود می‌آورد.

اگر این ایده را درک کنید، بازی تغییر می‌کند. همه چیز به وفور وجود دارد. مهم این است که روی چه چیزی تمرکز کرده‌اید. اگر در زندگی خود کمبودی را تجربه می‌کنید، از فراوانی کمبود نشأت می‌گیرد. بودن و نبودن پول. اگر روی بخش پول تمرکز کنید، پول بیشتری در زندگی خود خلق خواهید کرد. البته می‌توانید برای داشتن مقدار X یک هدف تعیین کنید.

خوب است که رؤیاهای بزرگ داشته باشید، فکر کردن به 20000 دلار همان اندازه تلاش لازم دارد که فکر کردن به 5 دلار. اما توجه داشته باشید که گاهی اوقات مادی‌گرایی در قلب ما نفوذ می‌کند و سپس آلوده می‌شویم و نسبت به آنچه در حال حاضر داریم کور می‌شویم. وقتی شروع به دریافت علائم کردید، سپاسگزار باشید.

شکرگزاری (کلیک کنید)، شما را متواضع نگه می‌دارد و می تواند شما را کاملاً آگاه کند که در حال حاضر در کجای ارتعاش پول قرار دارید. وقتی خودمان را تغییر دهیم همه چیز شروع به تغییر می‌کند. بزرگ‌منش باشید، با معنی و اهمیت دادن زیاد آن را در ذهن‌تان خراب نکنید.

بنابراین، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آگاه باشیم که:

1. پول انرژی است، یک احساس است.

2. پول چیزی خارج از خودمان است که مانند یک ابزار عمل می‌کند.

3. پول یا محصول فرعی ارزشی است که می‌توانیم برای افراد دیگر به ارمغان بیاوریم یا نتیجه‌ی ضمنی شور و اشتیاق ما است.

وقتی با استعدادهای خود کار می‌کنید و کارهایی را انجام می‌دهید که در آن مهارت دارید، آنگاه می‌توانید مدلی را تنظیم کنید که برای شما مناسب باشد. همه چیز در مورد دانستن ارزش خود و احساس خوب، و احساس شایستگی دریافت چیزی است که می‌خواهید فعال کنید. پس از به دست آوردن آگاهی، دیگر از چیزی بت نمی‌سازیم. و با این کار، تجلی و قانون جذب واقعاً به نفع ما کار می‌کند.

هدف واقعاً هدف نیست. هدف احساسات و اشتیاق به این است که شما ترجیح می‌دهید چگونه باشید. و پس از آن خود را توانمند کرده و مسئولیت را بر عهده خواهید گرفت. زیرا پول از اثرات جانبی آن هدف است. این آگاهی ساده شروع می‌کند همه چیز را برای شما تغییر می‌دهد. بعد از آن می‌توانید بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

 


  • اکنون نوبت شماست که برای ما بنویسید، چه اقداماتی برای هم‌فرکانس شدن با پول انجام داده‌اید؟

  • آیا تکنیک دیگری برای افزایش فرکانس مالی پیشنهاد می‌کنید؟

حتماً برایمان بنویسید تا افراد بیشتری باور کنند با هم‌فرکانس شدن با پول، می‌توانند ثروتمند شوند.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

 

 

چگونه با فرکانس پول هماهنگ شویم؟

 

 

  • فرکانس ثروت دقیقاً چیست؟ 
  • چگونه می‌توانیم از قدرت فرکانس ثروت، به نفع خود استفاده کنیم؟


- درک فراوانی ثروت:

شما ثروتمند نخواهید شد مگر اینکه از فرکانس ثروت استفاده کنید. در این مقاله، به معنای واقعی فراوانی ثروت می‌پردازیم، تصورات غلط را از بین می‌بریم و گام‌های عملی برای استفاده از آن ارائه می‌دهیم. افراد ثروتمند نیز پول خود را از دست می‌دهند. اما آنچه آن‌ها را متفاوت می‌کند، نگرش آنها نسبت به موقعیت است. علیرغم این که احساس می‌کنیم توسط پول رها شده‌ایم، هیچ ذهنیت قربانی در فرکانس ثروت وجود ندارد. این امر نیاز به رها کردن احساس نگرانی از چگونگی و فقط اعتماد کردن به چرایی خود دارد.

این موضوع نیاز به تغییر ذهنیت دارد:

• از کنترل به دریافت

• از سراسیمگی به آرامش و تسلیم

• از احساس قربانی شدن به مسئولیت‌پذیری

• از طرز فکر کمبود به طرز فکر فراوانی

از نظر ما، فرکانس ثروت، طوری عمل می‌کند که انگار پول در تمام راه از ما حمایت می‌کند. چه الان داشته باشیم چه نداشته باشیم. به عبارت دیگر، آن‌ها می‌خواهند با پشتکار زیاد به هر طریقی شده به اهداف خود برسند. برای یادگیری باورهای ثروت‌ساز، ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی و دستیابی به ثروت پایدار، "دوره‌ی هوش هیجانی مالی «Money EQ»" (کلیک کنید)، بسیار مفید خواهد بود که توسط مجموعه‌ی رویال مایند ترجمه و تهیه شده است.

 

- آنچه فرکانس ثروت نیست:

فراوانی ثروت در مورد استحقاق نیست. پیش از این، فکر می‌کردیم تجلی در مورد درخواست چیزهایی است که می‌خواهیم، زیرا لیاقت آن را داریم. اما معنای واقعی آن جایگزینی استحقاق با انتظار است. به عنوان مثال، به جای اینکه بگویید: «من کارم را انجام دادم. باید همین الان اتفاق بیفتد»، می‌گویید، "بی‌صبرانه منتظرم تا ببینم چگونه اتفاق می‌افتد". منیت خود را رها کنید و به جای آن ایمان خود را بالا ببرید.


- فراوانی ثروت نتیجه‌ی فوری به همراه ندارد:

هیچ کس واقعاً نمی‌داند که چه زمانی تلاش‌های شما نتیجه خواهد داد. ممکن است در سال آینده یا ده سال آینده اتفاق بیفتد. به همین دلیل است که باید مسائل را آزمایش کنید و برای آن صبر داشته باشید. یک چیزی به نام "قانون بارداری" نیز وجود دارد. رشد یک روند طبیعی دارد. مثل مادری که نه ماه قبل از تولد فرزندش را حمل می‌کند. به همین ترتیب، اهداف شما در یک زمان و مکان زیبا محقق می‌شوند. انعطاف‌پذیر بودن در مواجهه با تأخیرها مهم است، بنابراین زیاد به جدول زمانی‌تان وابسته نباشید.


- فراوانی ثروت فقط به مثبت‌اندیشی نیست:

اغلب اوقات، ما می گوییم: "من یک شغل جدید را با حقوق و محیط کاری بهتر جذب می‌کنم". اما رزومه‌ی خود را به روز نمی‌کنیم یا برنامه‌های کاربردی را ارسال نمی‌کنیم. فراوانی ثروت، آرزوی رؤیاپردازانه یا تکیه بر شانس نیست. شما هم باید کار کنید به خصوص در ساعاتی که هیچ کس شما را نمی‌بیند.


- فراوانی ثروت نیازی به سرمایه ندارد:

فراوانی ثروت یک حالت نیست؛ یک طرز فکر است. بنابراین مهم نیست که 10 دلار یا 10 میلیون دلار در حساب بانکی خود دارید. شما همچنان می‌توانید به فرکانس ثروت متوسل شوید. شرکت‌های بزرگ فناوری مانند فیس‌بوک، آمازون، علی بابا و اپل چگونه شروع به کار کردند؟ آن‌ها کار را از زیرزمین‌های خود شروع کردند. حتی برخی از آن‌ها ترک تحصیل کردند! پول به سن، نژاد، قومیت، موقعیت اجتماعی یا وضعیت اقتصادی نیست.

 

فرکانس ثروت


- استفاده از فرکانس ثروت چگونه است؟

خوب، اکنون می‌دانیم که فرکانس ثروت چیست. اما چگونه این فرکانس را نگه داریم؟

1. اجازه دهید خواسته‌های‌تان شما را هدایت کنند.

یادتان هست وقتی بچه بودید چطور رؤیا می‌دیدید؟ وقتی کسی از شما پرسید: «وقتی بزرگ شدی می‌خواهی چه کاره شوی؟» فضانورد، ستاره‌ی موسیقی، مهندس. احساس می‌کردید که می‌توانید هر چه می‌خواهید بشوید! اما به مرور زمان بزرگ شدید. شگفتی کودکانه‌تان با چیزی که اغلب آن را "شدنی" می‌نامند جایگزین شد.

چشمان‌تان را ببندید و به آنچه قلب‌تان واقعاً می‌خواهد، گوش دهید. نگران نباشید که چگونه می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. بپرسید چرا می‌خواهید آن رؤیاها اتفاق بیفتد. سپس، اجازه دهید جریان پیدا کند. پیش‌ از این، هیچ دوره‌ای برای آموزش دادن مغز طراحی نشده بود تا کاری کند که برنده بازی پول و ثروت شوید! حالا شما یک برنامه انقلابی در دست دارید که با استفاده از جدیدترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌های ثابت شده‌‌ی علمی کمک می‌کند، مجموعه‌ای از باورها و عادت‌های جدیدی را در خودتان ایجاد کنید تا به کمکشان به ‌سادگی پول بیشتری به دست آورید. پس دوره فوق‌العاده "برنده شدن در بازی پول" اثر "جان آساراف" (کلیک کنید)، را از دست ندهید.


2. سیستم‌هایی ایجاد کنید که ثروت جمع کنند.

پول فقط یک ابزار است و ثروتمندان می‌دانند چگونه از آن استفاده کنند. نگرانی در مورد درآمد ماهانه یک تفکر کوتاه مدت است؛ همینطور خرج کردن بیشتر از درآمد. مردم مشتاق و علاقمند درآمد غیرفعال هستند. اما حقیقت این است که ابتدا باید زمان و تلاش خود را صرف ساختن سیستم کنید. شما نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی دارید تا اجازه دهید پول برای شما کار کند. این یعنی سرمایه‌گذاری در دارایی‌ها (سهام، اوراق قرضه، املاک و مستغلات)، سیستم‌های مدیریت بهتر برای کسب‌وکار و رشد و توسعه‌ی فردی‌.


3. ریسک کنید.

من می‌دانم که این برای همه آسان نیست، به خصوص برای افرادی که نان‌آور هستند. گفتنش راحت‌تر از انجام دادن آن است. با این حال، فکر می‌کنم تا اینجا از داستان‌های موفقیت این را متوجه شده‌اید که ثروت طرف افراد جسور است. باید سهل‌انگاری و بی‌خیالی را رها کنید و به پتانسیل کامل خود برسید، مگر این که صاحب ارث و میراث باشید. اگر مجرد و مستقل هستید، دیگر بهانه‌ای ندارید.


4. ثابت قدم باشید.

این برای افرادی که دوست دارند سریع برسند سخت است. اما از قدیم گفته‌اند رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود. با این حال، ثبات به معنای حضور کامل نیست. شما ماشین نیستید. اگر یک فعالیت را از دست دادید به این معنی نیست که ثابت‌ قدم نیستید. فقط باید به مسیر درست برگردید. حداکثر دوست داریم تا 80 درصد حضور را حفظ کنیم.

شما فقط باید به انجام کار ادامه دهید، حتی اگر به نظر برسد نتایج به تعویق افتاده است. پول خواهد رسید. راه را برایش باز کنید. استفاده از فرکانس ثروت یک سفر دگرگون‌کننده است که فراتر از سود مالی است. در این فرکانس یک زندگی سرشار از فراوانی، هدف و موفقیت خواهید داشت. بیایید این طرز فکر رشد را بپذیریم، به تلاش مداوم ادامه دهیم و اجازه دهیم رؤیاهایمان به واقعیت تبدیل شوند.


- 2 تکنیک که برای افزایش فرکانس مالی کار می‌کند:

اغلب اوقات، بخشی از کاری که من با مشتریانمان انجام می‌دهیم، کمک به آن‌ها برای بالا بردن انرژی، افزایش آن فرکانس و همچنین راهبردهای ایجاد یک تجارت سودآور است. همه‌ی ما از انرژی ساخته شده‌ایم، بنابراین بسیاری از اوقات فرکانس‌هایی مانند ایستگاه‌های رادیویی داریم. مثلاً فرکانس‌های مختلف مانند 99.1 و 81.9. بنابراین در مورد پول، وقتی فرکانس مالی را در درون خود بالا می‌بریم، می‌توانیم پول بیشتری را در زندگی خود پیدا، ایجاد و مدیریت کنیم. به عنوان مثال، شما 2000 دلار در ماه درآمد دارید، برای اینکه بتوانید 5000 دلار در ماه درآمد داشته باشید، باید فرکانس مالی خود را افزایش دهید تا این نوع پول را هر ماه دریافت کنید.

 

  • تکنیک اول: خرج کردن پول به صورت ارتعاشی

اولین تکنیک برای افزایش فرکانس مالی، خرج کردن پول به صورت ارتعاشی است. این بدان معنا نیست که شما باید این پول را بردارید و تمام آن را خرج کنید. نه، این یک بازی است که می‌توان از کتاب «بخواهید تا به شما داده ‌شود» اثر استر هیکس و جری هیکس یاد گرفت. در این تمرین، ذهنیت و انرژی خود را از خرج کردن پول بالاتر و بالاتر می‌برید. یک تکه کاغذ بردارید، روز اول را بنویسید: مبلغی که از نظر ذهنی قصد دارید خرج کنید. می‌توانید با 100 دلار، 200 دلار یا 1000 دلار شروع کنید.

مبلغی را انتخاب کنید که برای شما حس خوبی داشته باشد زیرا باید شروع به افزایش آن کنید و به خارج از منطقه‌ی امن خود بروید. دقیقاً مسأله همینجاست. این بدان معنا نیست که شما باید 100 دلار بگیرید و آن را خرج کنید. نه، به این صورت که شما مبلغ را روی یک برگه یادداشت می‌کنید، به عنوان مثال: روز 1 را می‌نویسید: 100 دلار. بگویید امروز شروع به انجام این تمرین می‌کنید، امروز باید 100 دلار به صورت ارتعاشی خرج کنید. مثال: من 20 دلار برای ناهار و 80 دلار برای کفش گذاشتم. این 100 دلار است که من به صورت ارتعاشی خرج می‌کنم.

بیرون نمی‌روم و پول را در واقعیت خرج نمی‌کنم. من آن را یادداشت می‌کنم و 100 دلار را با ارتعاش در تصوراتم خرج می‌کنم. سپس فردا، روز دوم، بگویید می‌روم روی 200 دلار. من شروع به افزایش این مقدار می‌کنم. بنابراین می توانید با 100 دلار شروع کنید، سپس 200 دلار، 300 دلار و ...یا اگر راحتید می‌توانید آن را دو برابر کنید. منظور این است که آن را به گونه‌ای دوبرابر کنید که احساس نکنید وای، این پول زیادی است که باید خرج کنم.

منظور این است که در خرج کردن راحت باشید. شما شروع می‌کنید به یادداشت کردن اینکه چگونه می‌خواهید خرج کنید و باید مبلغ آن روز را خرج کنید زیرا روز بعد مبلغ جدیدی خواهید داشت. هر مقدار پولی که خرج نکنید، مثلا 200 دلار روز دوم، آن مبلغ پاک می‌شود. بنابراین باید به صرف هزینه کامل هر روز به صورت ارتعاشی روی کاغذ ادامه دهید.

نتیجه‌ی این تمرین افزایش ظرفیت شما برای خرج کردن است. وقتی به خرج کردن صدها دلار در روز عادت می‌کنید، فقط فرکانس مالی‌تان بالا می‌رود. شما از هزاران دلار نمی‌ترسید. وقتی از آن نترسید، شروع به جذب آن می‌کنید و کسب‌وکاری ایجاد می‌کنید که اجازه می‌دهد پول جاری شود. زیرا افرادی که میلیون‌ها معامله دارند، هر روز با ارقام میلیونی سر و کار دارند. آنها به آن عادت کرده‌اند، با این مقدار از خود بی خود نمی‌شوند. این تمرین می‌تواند به شما آموزش دهد که فرکانس مالی خود را بالا ببرید.

 

  • تکنیک دوم: خوابیدن با ذهنیت ناخودآگاه تأیید پول

تکنیک دوم خوابیدن با تأیید پول با ذهنیت ناخودآگاه است. من ترجیح می‌دهم صدایم را با جملات تأکیدی ضبط کنم. می‌گذارم شب هنگام خواب پخش شود. کاری که انجام می‌دهد این است که با ضمیر ناخودآگاه من صحبت می‌کند. باعث می‌شود فرکانس مالی خود را بالا ببرم. گاهی اوقات که از خواب بیدار می‌شوم، باور دارم که اکنون امکان‌پذیر است. یا می‌توانید به یوتیوب بروید و جملات تأکیدی ذهنیت ثروت یا پول را جستجو کنید. می‌توانید این‌ها را دانلود کنید و شب به آن گوش دهید.

این تکنیک فوق‌العاده قوی است. من این کار را انجام داده‌ام و دیدم که مشتریانم از این تکنیک‌ها استفاده می‌کنند و این تمرین‌ها را انجام می‌دهند. در نتیجه، دیده‌ام که چگونه فرکانس مالی خود را بالا می‌برند. با انجام این کار، اجازه می‌دهید پول بیشتری جاری شود، پول بیشتری خلق می‌کنید، ایده‌های تجاری به ذهن‌تان خطور می‌کند، حمایت وارد می‌شود.

احتمال بیشتری وجود دارد که در آن انرژی قرار بگیرید. اگر می‌خواهید در کسب و کارتان پول در بیاورید، باید در این انرژی باشید. شما می‌خواهید کسب‌وکار خودتان را ایجاد کنید، می‌خواهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید، برای شما بسیار مهم است که در آن انرژی باشید. هنگامی که شروع به بسط دادن ذهن‌تان با استفاده از این تکنیک‌ها کنید، به شما کمک می‌کند تا در آن فضا باشید.

برای دستیابی به ثروت، بهبود وضعیت مالی و ایجاد ذهنیت رفاه و فراوانی پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده "میراث باب پراکتور" (کلیک کنید)، می‌باشد. این دوره برای تمام کسانی است که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را مطالعه کرده‌اند، اما هنوز نتوانسته اند کدی را که در صفحات این کتاب در میان جملات پنهان شده است، پیدا کنند.

 

فرکانس پول

 

- چگونه با فرکانس پول هماهنگ شویم؟

اگر X مقدار پول بخواهم، چگونه همان سطح فرکانس X پول را فعال کنیم؟ در این مقاله راه‌های شناخت فراوانی پول و راه‌های استفاده از این شناخت را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بتوانید آن را بیشتر و راحت‌تر ایجاد کنید. ممکن است در ابتدا جذب X مقدار پول عجیب به نظر برسد.

به طور کلی همه چیز در زندگی ارتعاش است. این چیزی است که فیزیک کوانتومی به ما نشان می دهد، این چیزی است که محققان علوم غریبه‌ی مصر باستان از قبل می‌دانستند، و این چیزی است که جامعه‌ی ما دوباره در حال یاد گرفتن آن هستیم. ما متوجه می‌شویم که میزان فرکانس‌های متفاوتی وجود دارد.

در همان سطح اولیه، زمانی که ما شروع می‌کنیم با چیزهای بیشتری که می‌خواهیم هماهنگ می‌شویم، می‌توانیم تعداد بیشتری از آن‌ها را در زندگی خود ایجاد کنیم. برای اینکه قانون جذب را به نفع خود تجربه کنیم، ابتدا باید ببینیم چه معنایی به چیزها می‌دهیم. زیرا معنا رازآلود است. ما اغلب چیزها را در یک ردیف قرار می‌دهیم.


پیشنهاد ما برای شما: 24 مانع انرژی برای کسب ثروت و فراوانی وجود دارند، که شما را عقب نگه می‌دارند. برای از بین بردن این موانع یکی بعد از دیگری طی ۲۴ جلسه، پیشنهاد ما به شما دوره‌ی فوق‌العاده‌ی "ثروت نامحدود" اثر "کریستی ماری شلدون" (کلیک کنید)، می‌باشد که روی هر مانع به صورت جداگانه تمرکز می‌شود. این دوره، یک تجربه‌ی پاکسازی انرژی آنلاین است که برای از بین بردن تمام موانع انرژی شما طراحی شده است. طی مجموعه‌ای از فایل‌ها، کریستی به فرکانس انرژی شما وصل خواهد شد، به ضمیر ناخودآگاه‌تان دسترسی پیدا خواهد کرد و شما را از تک تک موانع انرژی‌تان رها خواهد کرد.


 

حال به عنوان یک جامعه دور هم جمع می‌شویم و می‌گوییم: "اوه، پول یعنی این. مبادله کالا با پول یعنی این و این همان چیزی است که می‌تواند ارزش آن را تعیین کند". چه کار می‌توانیم بکنیم. ما باید درک کنیم که پول برای ما نشان‌دهنده‌ی نوعی احساس است. بیشتر احساس است تا هر چیز دیگر.

بنابراین وقتی فکر می‌کنیم: "من می‌خواهم این ماه 20000 دلار در بیاورم". می‌توانیم این را بگوییم، اما آن مقدار X برای ما چه چیزی به ارمغان می‌آورد؟ و آیا هدف واقعاً همان 20000 دلار است؟ بنابراین، اگر از منظر دیگری به تحلیل بپردازیم، هدف واقعی احساسی است که این مقدار پول برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

قدرت پول در معنایی است که ما به آن می‌دهیم.

 

و این احساس می‌تواند آزادی برای بلند شدن و رفتن به تعطیلات باشد. می‌تواند امنیت باشد. با دانستن این موضوع که می‌توانید وسایلی را که برای داشتن آن نوع زندگی راحت نیاز دارید، برای دوستان یا خانواده‌ی خود فراهم کنید، احساس امنیت کنید. ممکن است بیانگر راحتی شما باشد. احساسات مختلفی می‌تواند به همراه داشته باشد.

بزرگ‌ترین بخش درک این موضوع، ابتدا این است که چگونه می‌توانیم نقطه‌ی تنظیم ارتعاش خود را بالا ببریم تا به روشی بسیار مؤثرتر پول خلق کنیم. خیلی وقت‌ها وقتی چیزی را خیلی می‌خواهیم، خودمان را از آن جدا می‌کنیم و این باعث می‌شود در لحظه‌ی حال مقاومت کنیم زیرا آن چیز اکنون اینجا نیست.

این بدان معناست که ما از جایگاه کمبود خلق می‌کنیم، و با این کار، حتی اگر پول را به دست آوریم، زمانی که آن را به دست می‌آوریم، از قبل خود را شرطی کرده‌ایم که در لحظه‌ی حال خوشحال نباشیم. و سپس مرز را بالاتر می‌بریم. این روش بسیاری از افراد ثروتمند است. زیرا آن‌ها دائماً دنبال اهداف بزرگ بعدی هستند و فراموش می‌کنند خود را ببینند و احساس کنند که کافی هستند.

 

کائنات هرگز آنچه را که می‌خواهیم به ما نمی‌دهند،

همیشه آن چیزی را که هستیم به ما خواهند داد.

 

راهی برای جلوگیری از همه‌ی آن مقاومت‌ها وجود دارد. اگر ابتدا هیجان را احساس کنید، آن را در درون خود ایجاد خواهید کرد. به طور کلی فراوانی این است که بتوانیم احساس را به روشی خاص با عملی که انجام می‌دهیم ترکیب کنیم. به همین دلیل است که بسیاری افراد می‌گویند اگر نسبت به چیزی پرشور باشید، آن را بیشتر جذب خواهید کرد. "زندگی اسرار خود را برای کسانی که جرأت دنبال کردن ندای قلب خود را دارند، فاش می‌کند". زیرا وقتی پرشور هستید، هیجان‌زده می‌شوید، حالت وجودی خود را ارتقاء می‌دهید و فرصت‌هایی را درک می‌کنید که قبلاً به چشم‌تان نمی‌آمدند زیرا شما با آن هماهنگ نبودید.

این یک ذهنیت جدید است، اما ایده‌ی پشت آن این است که معنای کلی‌ای را که به پول می‌دهید بیرون بکشید و از خود‌تان بپرسید: این انرژی از کجا می‌آید؟ آیا از کمبود می‌آید یا از فراوانی؟ تمرکز، حرکت ایجاد می‌کند، که این حرکت فرصت‌ها را به وجود می‌آورد.

اگر این ایده را درک کنید، بازی تغییر می‌کند. همه چیز به وفور وجود دارد. مهم این است که روی چه چیزی تمرکز کرده‌اید. اگر در زندگی خود کمبودی را تجربه می‌کنید، از فراوانی کمبود نشأت می‌گیرد. بودن و نبودن پول. اگر روی بخش پول تمرکز کنید، پول بیشتری در زندگی خود خلق خواهید کرد. البته می‌توانید برای داشتن مقدار X یک هدف تعیین کنید.

خوب است که رؤیاهای بزرگ داشته باشید، فکر کردن به 20000 دلار همان اندازه تلاش لازم دارد که فکر کردن به 5 دلار. اما توجه داشته باشید که گاهی اوقات مادی‌گرایی در قلب ما نفوذ می‌کند و سپس آلوده می‌شویم و نسبت به آنچه در حال حاضر داریم کور می‌شویم. وقتی شروع به دریافت علائم کردید، سپاسگزار باشید.

شکرگزاری (کلیک کنید)، شما را متواضع نگه می‌دارد و می تواند شما را کاملاً آگاه کند که در حال حاضر در کجای ارتعاش پول قرار دارید. وقتی خودمان را تغییر دهیم همه چیز شروع به تغییر می‌کند. بزرگ‌منش باشید، با معنی و اهمیت دادن زیاد آن را در ذهن‌تان خراب نکنید.

بنابراین، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که آگاه باشیم که:

1. پول انرژی است، یک احساس است.

2. پول چیزی خارج از خودمان است که مانند یک ابزار عمل می‌کند.

3. پول یا محصول فرعی ارزشی است که می‌توانیم برای افراد دیگر به ارمغان بیاوریم یا نتیجه‌ی ضمنی شور و اشتیاق ما است.

وقتی با استعدادهای خود کار می‌کنید و کارهایی را انجام می‌دهید که در آن مهارت دارید، آنگاه می‌توانید مدلی را تنظیم کنید که برای شما مناسب باشد. همه چیز در مورد دانستن ارزش خود و احساس خوب، و احساس شایستگی دریافت چیزی است که می‌خواهید فعال کنید. پس از به دست آوردن آگاهی، دیگر از چیزی بت نمی‌سازیم. و با این کار، تجلی و قانون جذب واقعاً به نفع ما کار می‌کند.

هدف واقعاً هدف نیست. هدف احساسات و اشتیاق به این است که شما ترجیح می‌دهید چگونه باشید. و پس از آن خود را توانمند کرده و مسئولیت را بر عهده خواهید گرفت. زیرا پول از اثرات جانبی آن هدف است. این آگاهی ساده شروع می‌کند همه چیز را برای شما تغییر می‌دهد. بعد از آن می‌توانید بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید.

 


  • اکنون نوبت شماست که برای ما بنویسید، چه اقداماتی برای هم‌فرکانس شدن با پول انجام داده‌اید؟

  • آیا تکنیک دیگری برای افزایش فرکانس مالی پیشنهاد می‌کنید؟

حتماً برایمان بنویسید تا افراد بیشتری باور کنند با هم‌فرکانس شدن با پول، می‌توانند ثروتمند شوند.

برای ثبت نظرات خود، به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام