«اصل ایمان» شما را به ثروت عظیم می‌رساند

زمان مطالعه :15 دقیقه

چکیده این مطلب : ایمان توانایی دیدن چیزهای نامرئی است. یعنی روی صفحه‌ی ذهنتان آن چیزی را ببینید که هیچ‌کس نمی‌تواند ببیند و این باعث می‌شود بتوانید چیزی را به دست بیاورید که عموم مردم آن را غیرممکن می‌دانند. هرچیزی که می‌خواهید از طریق قانون ارتعاش به شما وصل است. و هرچیزی که به دنبال آن هستید، دنبال شماست. باید خودمان را با خواسته‌هایمان هماهنگ کنیم تا به آن دست یابیم و حقیقت زیبا این است که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

 

 

«اصل ایمان» شما را به ثروت عظیم می‌رساند

 

•  ایمان چیست؟
•  فرایند سه مرحله‌ای ایمان
•  ایمان کور چیست؟
•  معجزه چیست؟
•  آیا واقعا همان کسی هستید که وانمود می‌کنید؟
•  چگونه با خواسته هایمان هماهنگ شویم؟
•  چرا خواسته‌های ما محقق نمی‌شود؟ 
•  ایمان چه زمانی متجلی می‌شود؟
•  تجلی ایمان چگونه مارا ثروتمند می‌کند؟
•  سخن پایانی


ایمان چیست؟

ایمان یعنی توانایی دیدن چیزهای نامرئی. یعنی چیزی را ببینید که هیچ‌کس دیگری آن را نمی‌بیند وقتی ایمان با ارتعاش فکر ترکیب می‌شود ضمیرناخودآگاه فورا آن ارتعاش را به معادل معنویش ترجمه و آن را به هوش نامحدود مخابره می‌کند. و همین باعث می‌شود بتوانید چیزی را به دست بیاورید که عموم مردم آن را  غیرممکن می دانند. به زبان ساده تر: ایمان یعنی شناخت خود و باور داشتن توانایی انجام هر کاری.

 

فرایند سه مرحله‌ای رسیدن به ایمان

فکر، احساس و عمل. این سه مرحله‌ی ایمان است. با هر بار انجام این چرخه ایمان شما قوی‌تر می‌شود. ایمان باور داشتن به چیزهای خارق‌العاده است، یعنی نیرویی درونتان هست که بسیار منظم عمل می‌کند و ایده شما را محقق می‌کند به آن فکر می‌کنید، احساس تمایل درونتان شکل می‌گیرد و بعد از طریق بدن به آن شکل می‌دهد و بدن طبق آن انجامش می‌دهد. و اینگونه افکار، احساسات و کارهایتان را به کائنات می‌فرستید و هدف و ایده‌تان محقق می‌شود. این چیزیست که به آن ایمان می‌گوییم. همان نیروی درونی که به شما اطمینان می‌بخشد تا قدم در راه بگذارید و با هر بار فرایند فکر و احساس و عمل، ایمان خود را قوی‌تر کنید.

 

ایمان کور چیست؟

ایمان موضوع بسیار جالبی است و بعد از نیم قرن مطالعه در این مورد فهمیدیم که بسیاری از مردم آن را درک نمی‌کنند، خیلی درمورد این موضوع صحبت می‌کنند اما ایمانشان ضعیف است. بیشتر مردم ایمان کور دارند، یعنی با رسیدن به اولین مانع در مسیر، ایمانشان از بین می‌رود و از ادامه دادن مسیر و رسیدن به خواسته خود منصرف می‌شوند. ایمان کور ما را به جایی نمی‌رساند. فقط با حرف زدن به نتیجه نمی‌رسید کلمات فقط صدا دارن باید واقعا از نظر عاطفی درگیرشان شوید و بعد طبق آن عمل کنید. فکر کنید، احساس کنید و از نظر عاطفی کاملا درگیر شوید، و سپس عمل کنید. اگر این کارها انجام دهید، معجزاتی در زندگی خودتان خلق می‌کنید.

 

با حرف زدن به نتیجه نمی‌رسید، عمل کنید. به هدفتان فکر کنید، آن را احساس کنید

و از نظر عاطفی کاملا درگیر شوید، و سپس عمل کنید.

اگر این کارها انجام دهید، معجزاتی در زندگی خودتان خلق می‌کنید.

 

ایمان کور یعنی با رسیدن به اولین مانع در مسیر، ایمانتان از بین می‌رود و از ادامه دادن مسیر و رسیدن به خواسته خود منصرف می‌شوید.

 

آیا به خودتان ایمان دارید؟ «ایمان به خود راز دوم ثروت»

ما همیشه سعی می‌کنیم بهتر باشیم، می‌خواهیم از شر تمام چیزهایی اضافی و مفاهیم اشتباهی که حقیقت ما را پنهان می‌کنند خلاص شویم. بخشی از ما هست که همه چیز را می‌داند و کاملا قدرتمند است. همیشه و همه جا به طور یکسان حضور دارد. می‌توانید از نظر ذهنی به دیگران متصل شوید و انرژی آنها را حس کنید. و این خود واقعی شماست.

به این جمله فکر کنید: شخصی که هستید مانع رشدتان نیست شخصی که فکر می‌کنید نیستید شما را عقب نگه داشته است! حقیقت این است که شما یک وجود معنوی هستید که در یک بدن جسمانی زندگی می‌کند. بیشتر مردم فکر می‌کنند یک وجود جسمانی‌اند که گهگاهی یه تجربه معنوی هم دارند اما نه! شما یک وجود معنوی هستید که تجربه جسمانی دارید. و هرچیزی که می‌خواهید از طریق قانون ارتعاش به شما وصل است. و هرچیزی که به دنبال آن هستید، دنبال شماست. ایمان با عمل کردن به دست می‌آید. دست به کار شوید و ایمان درونتان را بیدار کنید

 

انسان اگر ایمان داشته باشد،

می تواند به تمام خواسته‌های خود دست پیدا کند

 

چگونه ایمان را در خود ایجاد کنیم و با خواسته‌هایمان هماهنگ شویم؟

اینجا ما نقشه ذهن را می سازیم. بارها در این باره حرف زدیم، شما ضمیر خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه و بدن دارید نیرویی هست که به درون ضمیر خودآگاهتان جاری می‌شود. می‌توانید اسمش را روح خالص، انرژی یا هرچیز دیگری بگذارید اما وقتی این نیرو به ذهنمان جاری می‌شود هیچ شکلی ندارد، ما می‌تونیم آن را به هرشکلی که بخواهیم دربیاوریم پس به چیزی که می‌خواهیم فکر می‌کنیم تصویرش را می‌سازیم و آن تصویر را نگه می‌داریم. تکرار می‌کنیم. تکرار تکرار تکرار. با این کار تصویر را به ضمیر ناخودآگاه القا می‌کنیم. نیرویی درونتان هست که تصویر ذهنی شما را می گیرد و آن در زندگی محقق می‌کند. پس وقتی این تصویر را به ضمیرناخودآگاه می‌دهید، همزمان با افکارتان آن انرژی را به کائنات می‌فرستید. امواج افکار، امواج کیهانی هستند و به زمان و فضا نفوذ می‌کنند و با هرچیزی که با او هماهنگ می‌شود و فرکانس مشابهی داشته باشد ترکیب می‌شود. ضمیر ناخودآگاه که هوش جهانی است کاری می‌کند که آن  فکر از طریق شما محقق شود و مرتب ایمان شما بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

هر اندیشه‌ای که به تکرار به ذهن نیمه‌هوشیار برسد، جذب آن می‌شود و به تدریج حالت فیزیکی می‌گیرد

 

من ایمان دارم اما چرا خواسته‌هایم محقق نمی‌شود؟

 ایمان گام دوم ثروتمند شدن و رسیدن به اهداف است. باید ببینید تمرکز شما روی چه چیزی است. وقتی می‌گویید چرا موفق نمی‌شوم یعنی روی موفق نشدن تمرکز کرده‌اید. سوال درست این است: چگونه موفق شوم؟ چگونه مسیر موفقیت را پیدا کنم؟

وقتی به نتایج الآن‌تان نگاه می‌کنید و روی آن متمرکز می‌شوید، آن‌ها طرز فکرتان را کنترل می‌کنند، طرز فکرتان احساساتتان را کنترل می‌کند و بقیه اتفاقات طبق آنها می‌افتد و چیزی را به دست می آورید که نمی‌خواید و خواسته شما محقق نمی‌شود. این یک قانون مطلق است که ما از بالا به پایین و از دورن به بیرون عمل می‌کنیم. شما از  بالا که افکارتان هستند شروع می‌کنید و پایین می‌آیید و بعد از درون به بیرون انجامش می‌دهید. شما اجازه نمی‌دهید نتایج الآن‌تان طرز فکرتان را کنترل کنند بلکه اجازه می‌دهید افکارتان نتایجتان را کنترل کنند. اگر از بالا به پایین و از درون به بیرون عمل کنید یعنی با افکارتان شروع کنید، از تخیلتان استفاده کنید وتصویری که می‌خواهید را بسازید، اینجاست که اتفاقات واقعا شروع به افتادن می‌کنند و ایمان شما قوی و قوی‌تر می‌شود و می‌بینید که مسیر برایتان روشن و هموار شده است.

 

ایمان می‌تواند کوه را جا به جا کند

 

ایمان چه زمانی متجلی می‌شود؟

هر چیزی که را که بخواهید از قبل اینجاست. به ما گفته شده است بخواه، تا به تو داده شود. در انجیل آمده است که قبل از اینکه حرف بزنید می شنوم، دلیلش این است که فکر برحرف مقدم است. نیازی به حرف زدن نیست مهم ارتعاش و تصویرسازی است. تصویر را در خودآگاهتان می‌سازید طوری که انگار اتفاق افتاده، بعد آن را درونی می‌کنید و باور دارید که اتفاق می‌افتد. چون شما می‌دانید که بدن فقط ابزار ذهن است و هر کاری که ذهن بگوید انجام می‌دهد. وقتی ایده‌ای که می‌خواهید در زندگیتان عملی بشود را تصور می‌کنید، ذهن بی درنگ بدن را را در ارتعاش آن قرار می‌دهد، و بدن فقط می‌تواند چیزی را جذب کند که با آن هماهنگ باشد. پس باید بدن را در فرکانس مناسب برای جذب خواسته قرار بدهید. پس از فکر، احساس و عمل شروع می‌کنیم و به جذب می‌رسیم و وقتی عمل و جذب با هم ترکیب می‌شوند نتایج تغییر می‌کنند و این تجلی ایمان است.

 

تجلی ایمان چگونه ما را ثروتمند می‌کند؟

ایمان محدودیت‌ها را از بین می‌برد. ایمان باورهای سمی و محدودکننده ثروت را نابود می‌کند. با هر قدمی که برمی‌دارید ایمان شما قدرتمندتر می‌شود. اصل ایمان به شما کمک می‌کند که متوقف نشوید و همچنان ادامه دهید. فرض کنید ایمان دارید که در یک دشت چشمه‌ی آبی پیدا می‌کنید. فردی معتبر به شما گفته در اینجا آب هست. هر طور که شده همه جا را می‌گردید به دنبال چشمه آب. از مسیر منحرف نمی‌شوید فقط چشمتان آب را می‌بیند چون ایمان دارید که هست.

این دنیا هم پر از فراوانی و ثروت است. اگر به فراوانی دنیا ایمان و باور قلبی داشته باشید با هر قدم و هر موفقیت کوچک ایمانتان برای رسیدن به هر مقدار ثروت نیز قوی‌تر می‌شود.
روی خودتان تمرکز کنید و به ذهن فکر کنید. چون همه چیز از ذهن شگفت‌انگیز شما شروع می‌شود. با قدرت عقل است که ایده‌ای را انتخاب می‌کنیم و آن‌ها را به ذهن عاطفی یا ضمیر ناخودآگاهمان القا می‌کنیم. وقتی عقل به کار بیفتد به دنیای روح یا افکار دست پیدا می‌کنیم. روح و افکار ما همه جا حاضر هستند شما زیر آب، داخل هواپیما، و در خیابان می‌توانید فکر کنید و وقتی فکر می‌کنید انرژی را به ایده تبدیل می‌کنید. وقتی آن ایده را به اندازه کافی همانطور که کارنگی می‌گوید در ذهن خود نگهدارید و مدام به آن فکر کنید، آن ایده مجبور است که محقق شود. بدن فقط کارهایی که ذهن به آن می‌گوید را انجام می دهد پس همه چیز ممکن است. 

 

سخن پایانی

همه چیز طبق قانون اتفاق می‌افتد ما این فرصت را داریم که قوانین را درک کنیم و بفهمیم چه کسی هستیم و چه رابطه‌ای با جهان پیرامونمان داریم و اینجاست که می‌توانید به زندگی که استحقاقش دارید برسید. کوچک فکر نکنید، هدف‌های بزرگی داشته باشید و شک نداشته باشید که به آن خواهید رسید. ایمان قلبی خود را تقویت کنید. ذهنی که پر از احساسات مثبت باشد مکانی برای ایمان هم هست. ایمان تنها نیرویی است که انسان می‌تواند با استفاده از آن از هوش کیهانی بی‌نهایت بهره ببرد.

یادتان باشد بدشانسی و محکوم بودن به فقر و شکست وجود ندارد. عده‌ای به اشتباه باور دارند که نیروی بر آن‌ها حاکم است که نمی‌گذارد کاری کنند. اما ذهن‌ آن‌ها عامل بدبیاری‌شان است. زیرا تحت تاثیر باور منفی قرار دارند و ضمیر ناخوآگاه آن را به صورت عملی متجلی می‌کند. پس ایمان داشته باشید که می‌توانید هر کاری انجام دهید تا ثروت و فراوانی را به چشم ببینید.

 

تعریف شما از ایمان چیست؟ و چگونه از آن استفاده می‌کنید؟

 

دوره میراث باب پراکتور

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

 

 

«اصل ایمان» شما را به ثروت عظیم می‌رساند

 

•  ایمان چیست؟
•  فرایند سه مرحله‌ای ایمان
•  ایمان کور چیست؟
•  معجزه چیست؟
•  آیا واقعا همان کسی هستید که وانمود می‌کنید؟
•  چگونه با خواسته هایمان هماهنگ شویم؟
•  چرا خواسته‌های ما محقق نمی‌شود؟ 
•  ایمان چه زمانی متجلی می‌شود؟
•  تجلی ایمان چگونه مارا ثروتمند می‌کند؟
•  سخن پایانی


ایمان چیست؟

ایمان یعنی توانایی دیدن چیزهای نامرئی. یعنی چیزی را ببینید که هیچ‌کس دیگری آن را نمی‌بیند وقتی ایمان با ارتعاش فکر ترکیب می‌شود ضمیرناخودآگاه فورا آن ارتعاش را به معادل معنویش ترجمه و آن را به هوش نامحدود مخابره می‌کند. و همین باعث می‌شود بتوانید چیزی را به دست بیاورید که عموم مردم آن را  غیرممکن می دانند. به زبان ساده تر: ایمان یعنی شناخت خود و باور داشتن توانایی انجام هر کاری.

 

فرایند سه مرحله‌ای رسیدن به ایمان

فکر، احساس و عمل. این سه مرحله‌ی ایمان است. با هر بار انجام این چرخه ایمان شما قوی‌تر می‌شود. ایمان باور داشتن به چیزهای خارق‌العاده است، یعنی نیرویی درونتان هست که بسیار منظم عمل می‌کند و ایده شما را محقق می‌کند به آن فکر می‌کنید، احساس تمایل درونتان شکل می‌گیرد و بعد از طریق بدن به آن شکل می‌دهد و بدن طبق آن انجامش می‌دهد. و اینگونه افکار، احساسات و کارهایتان را به کائنات می‌فرستید و هدف و ایده‌تان محقق می‌شود. این چیزیست که به آن ایمان می‌گوییم. همان نیروی درونی که به شما اطمینان می‌بخشد تا قدم در راه بگذارید و با هر بار فرایند فکر و احساس و عمل، ایمان خود را قوی‌تر کنید.

 

ایمان کور چیست؟

ایمان موضوع بسیار جالبی است و بعد از نیم قرن مطالعه در این مورد فهمیدیم که بسیاری از مردم آن را درک نمی‌کنند، خیلی درمورد این موضوع صحبت می‌کنند اما ایمانشان ضعیف است. بیشتر مردم ایمان کور دارند، یعنی با رسیدن به اولین مانع در مسیر، ایمانشان از بین می‌رود و از ادامه دادن مسیر و رسیدن به خواسته خود منصرف می‌شوند. ایمان کور ما را به جایی نمی‌رساند. فقط با حرف زدن به نتیجه نمی‌رسید کلمات فقط صدا دارن باید واقعا از نظر عاطفی درگیرشان شوید و بعد طبق آن عمل کنید. فکر کنید، احساس کنید و از نظر عاطفی کاملا درگیر شوید، و سپس عمل کنید. اگر این کارها انجام دهید، معجزاتی در زندگی خودتان خلق می‌کنید.

 

با حرف زدن به نتیجه نمی‌رسید، عمل کنید. به هدفتان فکر کنید، آن را احساس کنید

و از نظر عاطفی کاملا درگیر شوید، و سپس عمل کنید.

اگر این کارها انجام دهید، معجزاتی در زندگی خودتان خلق می‌کنید.

 

ایمان کور یعنی با رسیدن به اولین مانع در مسیر، ایمانتان از بین می‌رود و از ادامه دادن مسیر و رسیدن به خواسته خود منصرف می‌شوید.

 

آیا به خودتان ایمان دارید؟ «ایمان به خود راز دوم ثروت»

ما همیشه سعی می‌کنیم بهتر باشیم، می‌خواهیم از شر تمام چیزهایی اضافی و مفاهیم اشتباهی که حقیقت ما را پنهان می‌کنند خلاص شویم. بخشی از ما هست که همه چیز را می‌داند و کاملا قدرتمند است. همیشه و همه جا به طور یکسان حضور دارد. می‌توانید از نظر ذهنی به دیگران متصل شوید و انرژی آنها را حس کنید. و این خود واقعی شماست.

به این جمله فکر کنید: شخصی که هستید مانع رشدتان نیست شخصی که فکر می‌کنید نیستید شما را عقب نگه داشته است! حقیقت این است که شما یک وجود معنوی هستید که در یک بدن جسمانی زندگی می‌کند. بیشتر مردم فکر می‌کنند یک وجود جسمانی‌اند که گهگاهی یه تجربه معنوی هم دارند اما نه! شما یک وجود معنوی هستید که تجربه جسمانی دارید. و هرچیزی که می‌خواهید از طریق قانون ارتعاش به شما وصل است. و هرچیزی که به دنبال آن هستید، دنبال شماست. ایمان با عمل کردن به دست می‌آید. دست به کار شوید و ایمان درونتان را بیدار کنید

 

انسان اگر ایمان داشته باشد،

می تواند به تمام خواسته‌های خود دست پیدا کند

 

چگونه ایمان را در خود ایجاد کنیم و با خواسته‌هایمان هماهنگ شویم؟

اینجا ما نقشه ذهن را می سازیم. بارها در این باره حرف زدیم، شما ضمیر خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه و بدن دارید نیرویی هست که به درون ضمیر خودآگاهتان جاری می‌شود. می‌توانید اسمش را روح خالص، انرژی یا هرچیز دیگری بگذارید اما وقتی این نیرو به ذهنمان جاری می‌شود هیچ شکلی ندارد، ما می‌تونیم آن را به هرشکلی که بخواهیم دربیاوریم پس به چیزی که می‌خواهیم فکر می‌کنیم تصویرش را می‌سازیم و آن تصویر را نگه می‌داریم. تکرار می‌کنیم. تکرار تکرار تکرار. با این کار تصویر را به ضمیر ناخودآگاه القا می‌کنیم. نیرویی درونتان هست که تصویر ذهنی شما را می گیرد و آن در زندگی محقق می‌کند. پس وقتی این تصویر را به ضمیرناخودآگاه می‌دهید، همزمان با افکارتان آن انرژی را به کائنات می‌فرستید. امواج افکار، امواج کیهانی هستند و به زمان و فضا نفوذ می‌کنند و با هرچیزی که با او هماهنگ می‌شود و فرکانس مشابهی داشته باشد ترکیب می‌شود. ضمیر ناخودآگاه که هوش جهانی است کاری می‌کند که آن  فکر از طریق شما محقق شود و مرتب ایمان شما بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

هر اندیشه‌ای که به تکرار به ذهن نیمه‌هوشیار برسد، جذب آن می‌شود و به تدریج حالت فیزیکی می‌گیرد

 

من ایمان دارم اما چرا خواسته‌هایم محقق نمی‌شود؟

 ایمان گام دوم ثروتمند شدن و رسیدن به اهداف است. باید ببینید تمرکز شما روی چه چیزی است. وقتی می‌گویید چرا موفق نمی‌شوم یعنی روی موفق نشدن تمرکز کرده‌اید. سوال درست این است: چگونه موفق شوم؟ چگونه مسیر موفقیت را پیدا کنم؟

وقتی به نتایج الآن‌تان نگاه می‌کنید و روی آن متمرکز می‌شوید، آن‌ها طرز فکرتان را کنترل می‌کنند، طرز فکرتان احساساتتان را کنترل می‌کند و بقیه اتفاقات طبق آنها می‌افتد و چیزی را به دست می آورید که نمی‌خواید و خواسته شما محقق نمی‌شود. این یک قانون مطلق است که ما از بالا به پایین و از دورن به بیرون عمل می‌کنیم. شما از  بالا که افکارتان هستند شروع می‌کنید و پایین می‌آیید و بعد از درون به بیرون انجامش می‌دهید. شما اجازه نمی‌دهید نتایج الآن‌تان طرز فکرتان را کنترل کنند بلکه اجازه می‌دهید افکارتان نتایجتان را کنترل کنند. اگر از بالا به پایین و از درون به بیرون عمل کنید یعنی با افکارتان شروع کنید، از تخیلتان استفاده کنید وتصویری که می‌خواهید را بسازید، اینجاست که اتفاقات واقعا شروع به افتادن می‌کنند و ایمان شما قوی و قوی‌تر می‌شود و می‌بینید که مسیر برایتان روشن و هموار شده است.

 

ایمان می‌تواند کوه را جا به جا کند

 

ایمان چه زمانی متجلی می‌شود؟

هر چیزی که را که بخواهید از قبل اینجاست. به ما گفته شده است بخواه، تا به تو داده شود. در انجیل آمده است که قبل از اینکه حرف بزنید می شنوم، دلیلش این است که فکر برحرف مقدم است. نیازی به حرف زدن نیست مهم ارتعاش و تصویرسازی است. تصویر را در خودآگاهتان می‌سازید طوری که انگار اتفاق افتاده، بعد آن را درونی می‌کنید و باور دارید که اتفاق می‌افتد. چون شما می‌دانید که بدن فقط ابزار ذهن است و هر کاری که ذهن بگوید انجام می‌دهد. وقتی ایده‌ای که می‌خواهید در زندگیتان عملی بشود را تصور می‌کنید، ذهن بی درنگ بدن را را در ارتعاش آن قرار می‌دهد، و بدن فقط می‌تواند چیزی را جذب کند که با آن هماهنگ باشد. پس باید بدن را در فرکانس مناسب برای جذب خواسته قرار بدهید. پس از فکر، احساس و عمل شروع می‌کنیم و به جذب می‌رسیم و وقتی عمل و جذب با هم ترکیب می‌شوند نتایج تغییر می‌کنند و این تجلی ایمان است.

 

تجلی ایمان چگونه ما را ثروتمند می‌کند؟

ایمان محدودیت‌ها را از بین می‌برد. ایمان باورهای سمی و محدودکننده ثروت را نابود می‌کند. با هر قدمی که برمی‌دارید ایمان شما قدرتمندتر می‌شود. اصل ایمان به شما کمک می‌کند که متوقف نشوید و همچنان ادامه دهید. فرض کنید ایمان دارید که در یک دشت چشمه‌ی آبی پیدا می‌کنید. فردی معتبر به شما گفته در اینجا آب هست. هر طور که شده همه جا را می‌گردید به دنبال چشمه آب. از مسیر منحرف نمی‌شوید فقط چشمتان آب را می‌بیند چون ایمان دارید که هست.

این دنیا هم پر از فراوانی و ثروت است. اگر به فراوانی دنیا ایمان و باور قلبی داشته باشید با هر قدم و هر موفقیت کوچک ایمانتان برای رسیدن به هر مقدار ثروت نیز قوی‌تر می‌شود.
روی خودتان تمرکز کنید و به ذهن فکر کنید. چون همه چیز از ذهن شگفت‌انگیز شما شروع می‌شود. با قدرت عقل است که ایده‌ای را انتخاب می‌کنیم و آن‌ها را به ذهن عاطفی یا ضمیر ناخودآگاهمان القا می‌کنیم. وقتی عقل به کار بیفتد به دنیای روح یا افکار دست پیدا می‌کنیم. روح و افکار ما همه جا حاضر هستند شما زیر آب، داخل هواپیما، و در خیابان می‌توانید فکر کنید و وقتی فکر می‌کنید انرژی را به ایده تبدیل می‌کنید. وقتی آن ایده را به اندازه کافی همانطور که کارنگی می‌گوید در ذهن خود نگهدارید و مدام به آن فکر کنید، آن ایده مجبور است که محقق شود. بدن فقط کارهایی که ذهن به آن می‌گوید را انجام می دهد پس همه چیز ممکن است. 

 

سخن پایانی

همه چیز طبق قانون اتفاق می‌افتد ما این فرصت را داریم که قوانین را درک کنیم و بفهمیم چه کسی هستیم و چه رابطه‌ای با جهان پیرامونمان داریم و اینجاست که می‌توانید به زندگی که استحقاقش دارید برسید. کوچک فکر نکنید، هدف‌های بزرگی داشته باشید و شک نداشته باشید که به آن خواهید رسید. ایمان قلبی خود را تقویت کنید. ذهنی که پر از احساسات مثبت باشد مکانی برای ایمان هم هست. ایمان تنها نیرویی است که انسان می‌تواند با استفاده از آن از هوش کیهانی بی‌نهایت بهره ببرد.

یادتان باشد بدشانسی و محکوم بودن به فقر و شکست وجود ندارد. عده‌ای به اشتباه باور دارند که نیروی بر آن‌ها حاکم است که نمی‌گذارد کاری کنند. اما ذهن‌ آن‌ها عامل بدبیاری‌شان است. زیرا تحت تاثیر باور منفی قرار دارند و ضمیر ناخوآگاه آن را به صورت عملی متجلی می‌کند. پس ایمان داشته باشید که می‌توانید هر کاری انجام دهید تا ثروت و فراوانی را به چشم ببینید.

 

تعریف شما از ایمان چیست؟ و چگونه از آن استفاده می‌کنید؟

 

دوره میراث باب پراکتور

 

تیم تحقیقاتی و مقاله نویسی سایت رویال مایند

نظر شما درباره این مطلب

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام