مجموعه پنج قسمتی راز افراد فوق موفق - دارن هاردی

امروز دارن هاردی بر روی صندلی می نشیند که زمانی جایگاه کلمنت استون و ناپلئون هیل بوده است. بیش از شانزده سال است که دارن هاردی به عنوان یکی از سردمداران علم موفقیت و رشد شخصی در سطح بین المللی شناخته شده است. همچنین او به عنوان یکی از سرشناس ترین کارآفرین ها در سطح بین الملل شناخته شده است به صورتی که در سن هجده سالگی درآمدی بالغ بر صدهزار دلار داشت و در سن 24 سالگی درآمد سالانه او بیش از یک میلیون دلار بوده است و در سن 27 سالگی شرکتی را راه اندازی کرد که سالانه بالغ بر پنجاه میلیون دلار سود دهی داشته است.

او به عنوان مشاور در امر مدیریت شرکت های مطرح صنعتی فعالیت داشته است. هم اکنون او به عنوان ناشر و مدیر مسئول مجله موفقیت از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است. جایگاهی که شرایطی را برای او فراهم کرده است که با کارشناسان حوزه موفقیت و رشد شخصی به صورت مستقیم مصاحبه کند. همچنین این جایگاه امکان مصاحبه با مدیران و کارآفرینان سرشناس، ورزشکاران و قهرمانان المپیک و بازیگران معروف را فراهم کرده است. به همین دلیل او توانسته است اصول مشترک بین تمام افراد فوق موفق را پیدا کند و آنها را به اشتراک بگذارد. دارن هاردی همواره در حال یافتن بهترین روش ها و استراتژی ها در زمینه موفقیت و رشد شخصی است. او خود را متعهد کرده است دیگران را یاری کند تا بتوانند به بالاترین سطح توانایی های خود دست یابند.

 

بخشی از این مجموعه:

نام مجموعه: راز افراد فوق موفق
سخنران: دارن هاردی
سال تولید: 2018

 

آنچه در این مجموعه خواهید دید:

در این مجموعه، "دارن هاردی" در مورد 5 راز مهم درباره افراد فوق موفق صحبت می‌کند. این رازها چیزهایی نیستند که در مجله‌ها، وبلاگ‌ها یا وب‌سایت‌ها به آن‌ها اشاره شود. بسیاری از افراد که دستاوردهای بزرگی در زندگی کسب کرده‌اند، در اصل به خاطر بدبختی انگیزه پیدا کرده‌اند. اولین چیزی که باید به آن دقت کنید این است که باید بدانید که شما تنها فردی در دنیا نیستید که با بدبختی در زندگی مواجه شده است. بدبختی‌های شما زخم‌هایی درست نمی‌کنند که شما را ضعیف کنند. آن‌ها به شما قدرتی می‌دهند تا شاهکار زندگی خود را خلق کنید. بدبختی‌های‌تان را بپذیرید و آن‌ها را تبدیل به منفعت خودتان کنید. 


مهم نیست که چقدر به موفقیت برسیم یا چقدر با اعتماد به نفس و مطمئن هستید، هر چقدر بیشتر بالا بروید، بیشتر احساس انسان بودن می‌کنید. این را بپذیرید و اجازه ندهید که آن احساسات شما را ناتوان کنند. ترسان و محتاط بودن در سیستم ما برنامه‌ریزی شده است تا ما را دائماً به چالش بکشاند و مطمئن شود که ما در وضع آسوده و راحتی نیستیم. بدن انسان‌ها وقتی که از طریق فشار تحریک می‌شود در سطح بالاتری عمل می‌کند. انسان‌ها برای این طراحی شده‌اند که با فشار رشد کنند نه اینکه با فشار مقابله کنند. حالا که می‌دانید طبیعی است آن را بپذیرید. 


راز دیگری که باید بدانید این است که موفق‌ترین افراد و کسانی که آن‌ها روی سکوی مدال طلای المپیک می‌بینید و همه کسانی که در تلویزیون و مجله‌ها می‌بینید، افرادی درون‌گرا هستند. آن‌ها مجبور هستند خودشان را برون‌گرا نشان دهند. 


بیشتر آن سوپراستارهایی که آن‌ها را تحسین می‌کنید و به نظم بی‌تردید آن‌ها احترام می‌گذارید، انسان‌های تنبلی هستند. اما رویاها و اهداف بزرگی دارند. آن‌ها برای رسیدن به رویاها و اهداف بزرگ خودشان مجبور هستند با طبیعت خودشان بجنگند. آن‌ها مجبور هستند که به زور خودشان را منظم کنند و برای خودشان روال‌ها و حد و حدودی قرار دارند تا به اهداف خود برسند. بر همین اساس است که خروجی بسیار بسیار بیشتری را تولید می‌کنند.

 

موفقیت کسانی که شما تحسین می‌کنید ارتباط کمی با هوش و استعدادهای ذاتی و طبیعی آن‌ها یا هر موقعیت دیگری دارد. بیشتر بستگی به فرایند ایجاد و تقویت رفتارهای موفقیت‌آمیزی دارد که در زندگی و محیط اطراف خود خلق می‌کنند. حتی اگر تنبل هستید، می‌توانید یک سوپراستار موفق شوید. شاید فکر می‌کنید این انسان‌های فوق موفق در زندگی خود شاهکارهای غیر ممکن خلق کرده‌اند و کارهای معجزه‌آسایی انجام داده‌اند. آن‌ها فقط در یک زمینه موفق هستند و در 99.99 درصد زمینه‌های دیگر زندگی خود موفق نیستند.

 

دلیل آن این است که آن‌ها خوب بودن در بقیه جنبه‌های زندگی خود را رها کرده‌اند تا تمام زمان، انرژی و تمرکز خود را بر روی حرفه‌ی اصلی خود قرار دهند. برای اینکه افسانه‌ای شوید و به جهانیان انگیزه بدهید و در تاریخ ماندگار شوید و در یک زمینه به سطح جهانی برسید، باید بقیه‌ی چیزها را رها کنید. اول تصمیم بگیرید که می‌خواهید برای چه چیزی شناخته شوید؟ روی چه چیزی می‌خواهید در سطح جهانی کار کنید؟ سپس دست از خوب بودن در سایر زمینه‌هایی که زمان و انرژی شما را می‌گیرند، بردارید. فقط یک زمینه‌ی معنادار و مهم را انتخاب کنید. نکته‌ی بعدی این است که از قهرمانان‌تان انتظار نداشته باشید که در تمام زمینه‌های زندگی مدل و الگوی شما باشند. آن‌ها را به خاطر سخت تلاش کردن در آن یک زمینه‌ای که استاد شده‌اند تحسین کنید. ولی از اینکه در همه‌ی زمینه‌ها قهرمان نیستند بدبین نشوید. مهارت‌شان را تحسین کنید و از آن بیاموزید. 

 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

 

برای دسترسی به محتوای این بخش باید اشتراک کلوب سحرخیزان را تهیه کنید.

در صورتی که اشتراک الماس سایت رویال مایند را خریداری کنید، یکسال عضویت کلوب سحرخیزان را هدیه خواهید گرفت.

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • مینا کریمی
    چهار شنبه 4 اسفند 1400
    بسیار عالی بود 😊👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼 چارچوب های ذهنی درباره افراد خاص و موفق رو شکست و طبیعت واقعی انسانی رو که تصور میشه فقط در افراد عادی وجود داره رو در افراد خاص و موفق نشون داد این موضوع فاصله افراد عادی و خاص و موفق رو خیلی کمتر میکنه و در افراد معمولی امیدواری برای موفقیت های بیشتر ایجاد میکنه
    رویال مایند
  • mohammad haratian
    دوشنبه 22 شهریور 1400
    it is excellent
    رویال مایند
  • هستی
    دوشنبه 13 بهمن 1399
    درود بی پایان رمز موفقیت پذیرش وضع موجود است نه قبول کردن آن، من می پذیرم که این وضعیت فعلی من است، پس حالا دنبال راههای بهبود آن می گردم. پذیرش گام ابتدایی برای شروع تغییر است‌. سپاس فراوان
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • علیرضا نوروزي
    جمعه 14 آذر 1399
    سلام خدمت رویال مایند و دوستان عزیز .من فردی بودم که سالها شب تا 5صبح بیدار بودم و صبح ساعت 4بعد از ظهر از خواب بیدار میشدم ولی الان چندین ماه که خودم را کنترل میکنم و شب ها راس ده تا یازده شب به رخت خواب میروم و صبح راس 5 بیدار میشوم و بعد از خواندن نماز صبح و ورزش برنامه روزانه ام را اغاز میکنم .و دیگر چیزی که خودم را در ان کنترل میکنم خرج های ماهیانه ام است من چند ماه در حوزه رمز ارز ها فعالیت دارم و خدارو شاکرم که به درامد چشم گیری دست یافتم و بعد از ان عادت بدی ک پیدا کرده بودم ول خرجی الکی بود که تنها با یک دفترچه یادداشت خرج روزانه تونستم بفهمم که در طول ماه چقدر خرج میکنم و شاید باور کردنش سخت باشد ولی چندین میلیون پس انداز مرا بیشتر کرد . امید وارم نظرم برای دوستان مفید باشید با ارزوی بهترین ها
    رویال مایند

    بسیار فوق العاده

  • رقيه
    پنج شنبه 15 اسفند 1398
    براي اينكه اين فيلم ها بعد از دانلود تو گوشيمون ذخيره بشه بايد چه كار كنيم، و اينكه برنامه adm براي اپل هم هست؟
    رویال مایند

    دوست عزیز به بخش پشتیبانی در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید

  • سیده زبیده(کیمیا)
    دوشنبه 11 آذر 1398
    من نظرم روبعدازمطالعه حتماخواهم داد،رویال مایندهای عزیزم
    رویال مایند
  • موسی درانی
    شنبه 2 شهریور 1398
    من الماس سایت را خریداری نمود ولی به هیچ قسمتی دسترسی ندارم. خصوصا کلوب 30 روز سحرخیزی و
    رویال مایند

    سلام، دوست عزیز به بخش پشتیبانی در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید تا مشکل شما را به سرعت رفع کنند

  • سمیه
    پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398
    سلام من به مدت یکماه هست که هر روز ساعت شش صبح با خوشحالی بیدار می شم و روال صبحگاهی خودم رو انجام می دهم و تا ساعت 8 یا 9 صبح روی پروژه هام تمرکز می کنم اما از این زمان به بعد دیگه نمیتونم تحمل کنم و میرم دوباره چرتی بزنم و این چرت من تبدیل به بیشتر از یک ساعت میشه هر کاری میکنم نمیتونم این عادت رو ترک کنم. به نظرتون چرت زدن رو هم باید هر طوری شده ترک کنم؟
    رویال مایند

    سلام، خواب میان روزی در حد 1ساعت و نیم هیچ اشکالی ندارد اما بیشتر از آن باعث مختل شدن خواب شبانگاهی تان می شود.

  • مریم
    دوشنبه 8 مرداد 1397
    با عرض سلام و خداقوت.ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.من تصمیم گرفتم برای 5 صبح بیدار شدن و انجامش هم دادم ولی وقتی بیدار میشم به دلیل اینکه منزل ما بزرگ نیست نمیتونم چراغ روشن کنم چون بیدار میشن اعضای خانواده و خوب مناسب نیست.وقتی هم روشن نمیکنم نمیتونم مقاومت کنم چون مدیتیشن یا تصویر سازی ذهنی اساسا خودشون خواب اورن اونم تو هوای تاریک 5 صبح و محیط خواب الود منزل.از طرفی اون ساعت نمیتونم برم پیاده روی باید صبر کنم هوا روشن بشه.خواهش میکنم کمکم کنید
    رویال مایند

    در جزوات توضیح داده ایم که گاهی اوقات به دلیل بعضی از محدودیت ها باید چالش را شخصی سازی کنید. به طور مثال اگر شما نمی توانید چراغ را روشن کنید بهتر است به جای 5 صبح ساعت 5.30 از خواب بیدار شوید که هوا روشن شده باشد. هیچ الزامی برای بیدار شدن راس ساعت 5 صبح نیست اما توضیح داده ایم که زمان ایده آل 5 صبح است. با این وجود اگر شخصی ساعت 6 صبح هم بیدار شود فردی سحرخیز محسوب می شود

  • Fatemeh
    شنبه 23 تیر 1397
    Very good
    رویال مایند
  • معصومه جلیل وند
    پنج شنبه 21 تیر 1397
    سلام ممنون از مطالب عالیتون من اشتراک الماسو دارم ولی قسمت های کلوب سحرخیزان برای من فعال نیست، باید اشتراک اونم علاوه بر الماس تهیه کنم؟
    رویال مایند

    نخیر اگر اشتراک الماس تهیه کرده اید تنها کافی است به بخش پشتیبانی در تلگرام پیام دهید تا اشتراک کلوب شما را فعال کنند.

  • عباسی
    پنج شنبه 21 تیر 1397
    سلام ممنون بابت رهبری این گروه فوق العاده ... میشه یه گروهی در تلگرام برای سحرخیزان فوق موفق ایجاد بشه که همگی اعضای کلوپ در آن سهیم باشیم و مطالب مفید برای همدیگه به اشتراک بگذاریم . از طرفی یه فضای خوبی برای پیدا کردن دوستان جدید ایجاد خواهد شد . متشکرم
    رویال مایند

    دوست عزیز گروه تلگرام مسئولیت دارد و کنترل آن سخت است، با این وجود پیشنهاد شما بررسی می شود

  • Mitra
    چهار شنبه 20 تیر 1397
    سلام .من یه استادی داشتم که همیشه میگفت بنی آدم، بنی عادت.یعنی به هر چی عادت کنی برات راحت میشه و جزو زندگیت میشه .واقعا همیشه این حرفش توی گوشم هست.امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشید
    رویال مایند

    بله عادت ها نقش مهمی در زندگی ما دارند

  • ریحانه
    چهار شنبه 20 تیر 1397
    سلام. خدا قوت میگم به تیم پرتلاش ریال مایند. میخواستم خواهش کنم به من کمک کنید چطور بتونم شب زود بخوابم؟! آخه همیشه یه چیزی پیش میاد که آدم نمیتونه سر موقع بخوابه، و در نتیجه صبح نمیشه زود بیدار شد. یا اگه صبح زود بیدار شم دوباره ساعتای 10، 11 به شدت خواب آلوده میشم! دوستان دیگه هم اگه تجربیاتی در این زمینه دارن لطفا من رو راهنمایی کنن. خیلی ممنون از توجه و راهنمایی شما.
    رویال مایند

    دوست عزیز سحرخیزی از عادت های شب قبل شما شروع می شود هیچ راه حلی برای کسی که از ساعت 12 شب به بعد بیدار است وجود ندارد تا بتواند سحرخیزی شود چون بدن بین 6 تا 8 ساعت خواب احتیاج دارد. اگر قصد دارید سحرخیز شوید باید خود را متعهد کنید که حداکثر 11 شب بخوابید در غیر اینصورت اگر حتی صبح زود بیدار شوید در بین روز بسیار خسته خواهید بود

  • رضا رفیعی
    چهار شنبه 20 تیر 1397
    برای غلبه به تنبلی ذاتی خودم روالهایی رو چیدم و با تمام مقاومتی که مغز و بدنم انجام میده اونهارو به سرانجام می رسونم. خیلیا به من میگن نمیشه 5صبح بلند شد ولی با تجربه ای که از این معجزه سحرخیزی بدست اوردم فهمیدم که همه چیز برای انسان شدنیه فقط باید اراده کنه و تمام سعیشو بکنه که عادتهای خوب بسازه. الان دلیلی حیلی از حرفهای این اساتید رو می فهمم که می گفتن درصد خیلی زیادی از مردم مثل هم زندگی می کنن و پیشرفت محسوسی نمی کنن و درصد بسیار کوچیکی از مردم هستند که خیلی موفق هستند. اونهم به خاطر اینکه روال طبیعی و یکنواخت زندگی بقیه رو ندارن و با برنامه و روال بسیار منظم زندگی می کنند.
    رویال مایند

    دقیقاً درست است، راز دستیابی به موفقیت ایجاد روال ها وعادت های مثبت است

  • مسعود
    سه شنبه 19 تیر 1397
    #درونگرایی
    رویال مایند
  • مریم
    سه شنبه 19 تیر 1397
    باتشکر بسیار از مطالب عالی. ضمن احترام با پیشنهاد یکی از کاربران گرامی در مورد دوبله کردن کلیپ ها موافق نیستم. بخش اعظم تاثیر گذاری کلیپ ها ناشی از انرژی فوق العاده بالای این استادان بزرگ هست که در صدای آنها نهفته ست. بازم ممنون از اینهمه انرژی مثبت و حال خوب
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، بله زیرنویس تاثیر بیشتری دارد اما نظر دوستان دیگر هم بررسی خواهد شد

  • رضا رفیعی
    سه شنبه 19 تیر 1397
    با سلام. من آدم درونگرایی نیستم ولی اخیرا با مطالعه های مختلف در زمینه رشد شخصی و موفقیت تصمیم گرفتم کمتر در جمع های بزرگ حاضر شم و کمتر صحبت کنم و بیشتر یاد بگیرم. در مورد ویدئوی روز دوم این رو باید بگم که قبلا احساس اینکه شاید من خوب نباشم و رئیسی یا کارفرما بیاد بهم بگه تو درست کار نمی کنی رو خیلی زیاد داشتم و بعضی وقتا باعث میشد بازدهیم کلا بیاد پایین اما این دو سال اخیر با افزایش آگاهی و رشد شخصیم خیلی خیلی تونستم به این موضوع غلبه کنم چون واقعا این حس خیلی مواقع آزار دهندس. در هر صورت این آقای دارن هاردی انگیزه فوق العاده ای برای پیشرفت به من داده وو مطابق برنامه هدفهمدی و کتاب اثر مرکبش الان تو هفته دوازدهم چالش نود روزه اول اتفاقات بی نظیری در زندگی و کسب و کارم ایجاد کنم
    رویال مایند

    بسیار عالی، تشکر از نظرات و تجربیات آموزنده شما

  • رضایی
    سه شنبه 19 تیر 1397
    با سلام وتشکر بابت تشکیل این کلوپ. با وجودیکه من تقریبا فرد سحرخیزی بودم اما چون با هدف این کار رو نمیکردم و گاهی پایبند به این عادتم نبودم قبلا چندان احساس خاصی بابت سحرخیزی نداشتم اما از زمانی که با برنامه منظم شما پیش میرم و دفتر مدیریت روزانه کارها رو تکمیل می کنم خیلی احساس خوبی دارم.ممنون از تیم حرفه ای و قوی رویال مایند و خدا رو شکر می کنم که با سایت شما و برنامه های شما آشنا شدم.آموزش های حرفه ای و برنامه ریزی های دقیق شما برای کمک به انجام هدفمند کارها در سایت خیلی عالیه
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، امیدوار هستیم بتوانیم روز به روز کیفیت خدمات را بالا ببریم

  • عارفه کاظمی
    سه شنبه 19 تیر 1397
    سلام و صبحتون سرشار از شادی الان یک سوال برام ایجاد شد اینکه آدم برونگرا باشه بیشتر پیشرفت میکنه یا درونگرا؟ چون من برونگرا هستم و ارتباط برقرار کردن با افراد غریبه برام خیلی راحته ولی طبق گفته های هاردی بیشتر افراد موفق درونگرا هستن، یعنی برای اینکه فرده موفقی بشم باید درونگرا باشم؟
    رویال مایند

    نخیر هم دورنگرا و هم برونگرا ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند. دارن هاردی می گوید افراد درونگرا نباید فکرکنند که تنها و عجیب و غریب هستند. بلکه باید بدانند تعداد درونگراهای موفق خیلی زیاد است. اکثراً به اشتباه فکر می کنند درونگرایی ویژگی بدی است و مانع پیشرفت می شود در صورتی که دارن هاردی می گوید درونگراهای فوق موفق زیادی وجود دارند. دارن هاردی در کلیپ شماره 3 تاکید به این موضوع داشت که درونگرایی را ویژگی منفی ندانیم بلکه آن را یک مزیت بدانیم، بنابراین منظور دارن هاردی این نبوده است که برونگراها موفق نمی شوند

  • حمید
    دوشنبه 18 تیر 1397
    سلام.واقعا سندروم فریبکاری نکته ی بسیار جالبی بود و تا الان فکر میکردم فقط من این احساس ناکارآمدی دارم.تو محیط کار مدام تو این فکر بودم که من لایق این جایگاه نیستم و خیلی از افراد هستند که بتونن بهتر از من انجام وظیفه کنن.تو ذهنم این تصویر بود که رئیسم بیاد و بگه تو کارتو خوب انجام نمیدی و باید تورو عوض کنم ولی من با تکیه بر مطالعاتم در زمینه رشد شخصی و موفقیت همیشه سعی کردم با این احساس منفی مقابله کنم و از اون به عنوان نیروی پیش برنده جهت رشد و پیشرفتم تو محیط کاراستفاده کنم.
    رویال مایند

    چقدر تجربه عالی و آموزنده ای

  • سلام
    دوشنبه 18 تیر 1397
    سلام. روز بخير. اين دوره از آقاي هاردي رو قبلا هم تو سايت گذاشته بودين؟
    رویال مایند

    سلام. خیر

  • رها احمدوند
    دوشنبه 18 تیر 1397
    سلام روزتون بخیر ، دقیقا این مثلا رو هم من هم دارم یه وقتهایی فکر میکنم اگر مردم دور و اطرافم بفهمند من چجور آدمی بودم و تبدیل به این آدم الان شدم ترس و وحشت زیادی میاد سراغم و سعی میکنم زندگی آروم و بی سر و صدائی داشته باشم اما بعدش خودم ور نقاب میزنم و دوباره تلاش میکنم این ترس و اظطراب هر لحظه با من هست اما نادیده میگیرمش و یاد گرفتم که به آینده و حال اکتفا کنم و پیش برم و خیلی روی خودم کار کردم من قیلی رو نبینم و من جدید برام مهم باشه و موفق هم شدم. از تلاشهای فراوانتون ممنونم و امیدوارم روزهای بعدی همه ما یک قدم به سمت جلو پیش بریم.
    رویال مایند

    بسیار عالی

  • سجاد قربانی
    دوشنبه 18 تیر 1397
    با نظر آقای هاشمی موافقم✅ به نظرم تعداد کمی هستند که تمرینات رو به صورت کامل و مداوم انجام میدن و من خودم متعهد به انجام تمرینات هستم‌ .همین تیک زدن باعث ایجاد انگیزه بیشتر و اندروفین میشه که برای ادامه مسیر میتونه کمک کننده باشه‌‌‌. ممنون از همه دوستانی که به موفقیت خودشون بها میدن و سایت فوق العاده رویال مایند
    رویال مایند

    انشاالله به تدریج امکانات متنوعی را به کلوب اضافه خواهیم کرد

  • محمد قاسمی
    دوشنبه 18 تیر 1397
    سلام و عرض ادب. امام موسی كاظم عليه‌‏السلام فرمودند: كسى كه دو روزش با هم برابر باشد، زيان كار است. كسى كه امروزش بدتر از ديروزش باشد، از رحمت خدا به دور است. كسى كه رشد و بالندگى در خود نيابد، به سوى كاستى‏‌ها مى‏‌رود و آن كه در راه كاستى و نقصان گام بر مى‏‌دارد مرگ برايش بهتر از زندگى است. از اینکه کمک میکنید رشد کنم نه عمر بی فایده ، از تمام تیمتون ممنونم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • مژگان
    دوشنبه 18 تیر 1397
    سلام و تشکر بی نهایت از اینهمه کار قشنگ . پیشنهاد دوستمون را خوندم وحشت کردم . توروخخخدا دوبله نکنین . تمام حس و انرژی این افراد در صداشونه . اینجوری هم میشه گوش داد ‌در ماشین . به تقویت زبان انگلیسی کمک می کنه .
    رویال مایند

    حتماً زیرنویس را همیشه خواهیم داشت، زیرا مطالعه زیرنویس باعث می شود دقت بیشتری به گفته های سخنران داشته باشیم

  • آرام ملکی
    یکشنبه 17 تیر 1397
    درود دوستان بزرگوارم، وقت عالی خوش، ممنونم از محبت های بی دریغتون ، امکانش باشه سمینارها و کلیپ های تصویری و .... رو زیر نویس می فرمائید، دوبله فارسی "صوتی" بکنین که بشه موقع رانندگی و کار هم ازش بهترین استفاده رو برد ، در دوبله های زیر نویس مشکل میشه در همه موقعیتها ازش استفاده کرد ، باز ممنونم از مطالب خوبتون
    رویال مایند

    پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • پرستو
    یکشنبه 17 تیر 1397
    سلام. و خدا قوت به تمامی عزیزان. می خواستم بابت سایت عالیتون تشکر کنم و همچنین از راه اندازی کلوپ سحرخیزان. من قبلا از روی اجبار و برای فرار از ترافیک صبح ها زود بیدار میشدم ولی هیچ وقت حس خوبی نداشتم و همیشه غر میزدم که ای کاش بشه یه کم بیشتر بخوابم... ولی از وقتی وارد برنامه کلوپ سحرخیزان شدم دیدم به کلی تغییر کرد و با توجه کردن به فواید سحرخیزی دیگه اون حس بد زود بیدار شدن و حتی خواب آلودگی در طول روز را هم ندارم. بابت این نعمتی که وارد زندگیم کردید بسیار بسیار سپاسگزام. خدایا شکرت.
    رویال مایند

    بسیار عالی، امیدوار هستیم بتوانیم امکانات و خدمات بیشتری را به کلوب اضافه کنیم.

  • محمد
    یکشنبه 17 تیر 1397
    سلام به همه اعضا كلوب و همچنين تيم قدرتمند رويال مايند. در رابطه با اين كه چطور كمبودها و بدبياري ها ميتونن باعث پيشرفت ما بشن من تا 5 سال پيش وزنم حدود 100 كيلوگرم بود و البته هر چقدر هم كه اطرافيان به من توصيه ميكردن كه وزنم رو پايين بيارم هميشه حرفم اين بود كه ( برو بابا.... مگه چقدر ميتونيم زنده بمونيم بزار كيفشو ببريم ) اين شده بود باور من البته گه گاهي هم تلاش براي كم كردن وزنم كردم ولي جوابي نداد تا اينكه يك روز يكي از بچه به شكل تمسخر آميزي از من با گوشي عكسي گرفت و اين توي محل كارم دست به دست شد و باعث خنده ي همه اين دقيقا همون جرقه بود بعد او اتقاق وقتي از مسافرت برگشتم توي يه باشكاه پرورش اندام ثبت نام كردم و شروع به ورزش كردم الان بدن متناسبي دارم و وزن الانم 70 كيلو شده. و اين قدر به اين ورزش علاقه مند شدم كه الان تونستم مدرك مربي گري پرورش اندام رو بگيرم و حتي تو مسابقات پاورليفتينگ استان هم شركت كردم. الان فقط و فقط از آقاي امامي ( همون كسي كه من رو به اون وضع مسخره كرد) ميخوام بگم واقعا عاشقتم و خدا رو بابت اين لطف سپاسگذارم. اين رو فقط به عنوان يه تجربه شخصي گفتم. باز هم از همه ممنون....
    رویال مایند

    چقدر تجربه خوب و آموزنده ای بود

  • سید محسن هاشمی
    یکشنبه 17 تیر 1397
    سلام و خدا قوت به شما عزیزان پر انرژی و پر تلاش رویال مایند.....حقیقتا در هر پروسه ای که موفقیت را در پی دارد 95% مردم معمولی هستند و 5% افراد موفق و فوق موفق....یک پیشنهاد به نظرم جهت ایجاد انگیزه در افراد سحر خیز راس ساعت 5 صبح یک فضایی را درست نمایید که افراد به ترتیب سحر خیزتر بودن یک تیک در سایت شما بزنند و لیستی از افراد فوق موفق در اینجا شکل بگیرد و حتی به نفرات اول تا پنجم در سی روز نخست هدایایی از اعتبارات سایت ارائه دهید.... اگر این اتفاق بیفتد باز هم آمار جالبی شکل خواهد گرفت..... من هر روز کمی زودتر از 5 صبح بیدار می شوم اما امروز به تعداد بازدید کنندگان در کلوب سحرخیزان نگاه کردم در حالی که آمار بازدید کنندگان سایت شما فوق العاده خوب است اما صرفا 202 نفر الان که ساعت نزدیک به 8 صبح هست بیدار بوده و در چالش شرکت می کنند به نظرم اگر پیشنهاد فوق را انجام بدهید 5% افراد فوق موفق تعداد دقیق ترشان استخراج می شود..... 30 روز به نفرات اول تا پنجم یا هر طور که خودتون صلاح می دونید....بسیار عالیه فعالیت هاتون و انتخاب هاتون برای ایجاد رشد شخصی در افراد....دعاگویتان هستم
    رویال مایند

    پیشنهاد خیلی خوبی، چشم با طراحان سایت درباره این پیشنهاد شما صحبت خواهیم کرد