کتاب الکترونیکی کار عمیق - کال نیوپرت

برای دسترسی به لینک های دانلود باید اشتراک الماست فعال بشه!

می خوای کاربر الماس بشی ولی نمی دونی چطوری؟

راهنمای خرید اشتراک الماس ثبت نام

نظر شما

برای شرکت در بخش نظرات باید در سایت رویال مایند ثبت نام کنید. ثبت نام در سایت رویال مایند رایگان است و کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می برد.

ورود به سایت ثبت نام

نظرات کاربران

  • سارا
    چهار شنبه 15 فروردین 1403
    لینک برای من قابل دانلود نیست
    رویال مایند
  • امید
    دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
    سلام رویال مایند ببخشید من این اجازه رو دارم این کتاب برای برادر خودم بفرستم و بخونن و مطمعنم انتشارش نمیکنه جایی چون حساس خودش رو کپی رایت این مساعل
    رویال مایند

    سلام. مشکلی نیست

  • مهرداد
    چهار شنبه 16 بهمن 1398
    سلام ، وقت بخیر و خداقوت. سپاسگزارم از شما به خاطر مطالب ناب و کاربردی و کمکی که به مردم جامعه می کنید.در قسمت نظرات ( به تاریخ 20 شهریور97 ) یکی از دوستان خواسته بود که کتاب 4ساعت در هفته نوشته اقای تیموتی فریس رو برای مطالعه قرار بدین و پاسخ دادین که به زودی این کار انجام خواهد شد و در سایت قرار میدین. لطفا اگه امکانش هست این کتاب رو در سایت قرار بدین. ممنون از تیم قدرتمند رویال مایند.
    رویال مایند

    سلام. بله اما کتاب های بسیار جدیدتری در اولویت قرار گرفتند و باید منتظر باشیم زمان مناسب فرا برسد.

  • محمدامین عبادی
    جمعه 15 آذر 1398
    سلام ممنون از زحمات همراه با درایت و فکر شما که به روز ترین کتاب ها را دستچین و ترجمه میکنید. وجود کتاب دارای ساختاری است که به خواننده حرفه ای کمک میکند تا بالاترین بهره وری را داشته باشد و از مهمترین بخش های این ساختار"فهرست مطالب" است.ولی متاسفانه در ترجمه کتاب فقط به خوده ترجمه توجه شده و فهرست مطالب به کل حذف گردیده!
    رویال مایند
  • علی نیک نشان
    جمعه 8 شهریور 1398
    سلام. اگه براتون امکان داره نسخه epub فایل ها رو هم بذارین. مطالعه توی موبایل خیلی این نسخه راحت تره.
    رویال مایند

    پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • سعید احمدی
    چهار شنبه 2 مرداد 1398
    سلام و خسته نباشید. در صورت امکان لطفا کتاب عادتهای عملکرد عالی (High Performance Habits) از همین نویسنده را هم ترجمه کنید.
    رویال مایند

    سلام، پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • هوتن عباسی
    چهار شنبه 29 اسفند 1397
    فوق العاده پر معنا و آموزنده لطفا بیشتر از کار های کال نیوپرت ترجمه کنید واقعا ذهن منظم و شفافی داره کتاب How to Become a Straight‑A Student برای دانش ورزان خیلی مفیده.
    رویال مایند

    سلام، چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • علیرضا
    دوشنبه 21 آبان 1397
    سلام مجدد . آقا یه درخواست دیگه داشتم اینکه شما حداقل سرفصل های هر کتابو به صورت پی دی اف بزارید رو سایت کنار هر کتاب تا بتونیم بخونیم سر فصلها درباره چیه .
    رویال مایند

    سر فصل ها معمولاً در همین صفحه در بخش توضیحات گذاشته می شود. برای این کتاب هم خواهیم گذاشت.

  • مهدی
    سه شنبه 17 مهر 1397
    با عرض سلام و خسته نباشید. در حال حاضر برای کدوم کتابها در حال تهیه فایل صوتی هستید؟
    رویال مایند

    کتاب قانون 5 ثانیه

  • مهدی
    دوشنبه 16 مهر 1397
    لطفا فایل صوتی کتاب کار عمیق رو هم تهیه کنید . کتاب اثر مرکب با صدای جناب کیاسری واقعا عالی بود.
    رویال مایند

    چشم، پیشنهاد شما بررسی می شود

  • mahtab
    چهار شنبه 4 مهر 1397
    ببخشید الان کسی ک اشتراک 3ماهه رو خریداری کرده و کلوب سحرخیزان شرکت کرده فقط دستیابی به همان را دارم در چالش از قانون 5ثانیه و کارعمیق صحبت شده چرا دراشتراک ویژه هستن؟باید دسترسی باشه این عصویت 3ماهه عملا دستیابی به چهار یا 5تا از مطالب هست این روند و پرداخت ها زیادند
    رویال مایند

    دوست عزیز محتوای ویژه سایت از بخش کلوب سحرخیزان جدا هستند

  • mehdi
    شنبه 31 شهریور 1397
    سلام و عرض ادب من هنوز کتاب رو مطالعه نکردم و میخواهم در آینده مطالعه کنم اما در خصوص مطالبی که تو دفترچه آوردین میخواستم بپرسم که راهنماییم کنید. آیین دست کشیدن از کار برای من دانشجو که ساعات کلاسام نظم خاصی نداره و حتی ممکنه بعد از 5 هم طول بکشه چجوریه؟ چون من صرفا قرار نیست در کلاس شرکت کنم و میخوام که مرور یا حل مسئله ای داشته باشم که ممکنه به خاطر این قضیه تا بعد 5 هم طول بکشه میخواستم راهنمایی شما رو بگیرم... و یک نکته ی دیگه این که من تکنیک پومودورو رو خیلی تعریفشو شنیدم و اون هم دلایل علمی زیادی برای انجامش بود. میخواستم ببینم شما کدوم رو پیشنهاد میکنید هر چند که ایشون هم مسلما تحقیقات زیادی انجام دادند ولی اون تکنیک پومودورو خیلی زبانزده و نمیدونم کدوم رو برای بهره وری بیشتر استفاده کنم
    رویال مایند

    دوست عزیز تکنیک هایی که در این دوره مطرح شده است برای اکثریت افراد کارساز است اما اگر افرادی همانند شما ساعت کاری و تحصیلی ثابتی نداشته باشند بدون شک باید تغییراتی در تکنیک ها ایجاد کنند و یا از تکنیک های دیگری استفاده کنند.

  • محمد
    جمعه 30 شهریور 1397
    ممکنه در مورد جمله اول "معرفی کتاب" و ادعای پرفروشترین کتاب سال 2017 بیشتر توضیح داده و منبعی ارائه نمایید متشکرم
    رویال مایند

    به سایت آمازون مراجعه کنید. و اسم کتاب را در سایت آمازون سرچ کنید. خواهید دید که این کتاب، کتاب شماره 1 در زمینه بهره وری بالا و مدیریت زمان است.

  • مسعود
    شنبه 24 شهریور 1397
    سلام كتاب را خواندم به مفاهيم مهمي اشاره مي كند هرچند عمده اشارات به اساتيد دانشگاه و تاكيد بر استفاده هدفمند و حداقلي از رسانه هاي اجتماعي است . بايد بگويم در هفت ماهي كه اشتراك الماس رويال مايند را دارم و سعي ميكنم از مطالب و محتواي زيبايي كه ارائه مي دهيد بيشترين استفاده را ببرم ، اولين موردي بود كه مطالعه ميكردم و پر از مطالب زائد و تكراري و شايد غيركاربردي بود كه از آنجا كه در چالش دوم سحر خيزي آموزه هاي اين كتاب استفاده شود پيشنهاد ميكنم به گونه اي باشد كه كاربرد عام داشته باشد و اين قابليت را داشته باشد كه هركس با توجه با توجه به شغلش ( كارمند ، بازنشسته ، تريدر بازارهاي مالي ، كاسب و ... ) اين آموزه ها را شخصي سازي كند و در پيشرفت جنبه هاي اصلي زندگيش به كارگيرد
    رویال مایند

    بله درست می فرمایید، از آنجایی که نویسنده استاد دانشگاه MIT هستند نوع نگارششان کمی علمی بوده است اما کتاب دارای نکات بسیار مهمی بوده است که انشاالله در دفترچه کلوب سحرخیزان به صورت قابل فهم برای تمام دوستان مطرح خواهند شد.

  • maryam
    جمعه 23 شهریور 1397
    That was Perfect. Thanks
    رویال مایند
  • Behrad.M
    چهار شنبه 21 شهریور 1397
    سلام و خسته نباشید لطفا کتاب هایی در حوضه NLP و ایجاد ارتباط موثر هم بگذارید البته بعضی از کتاب هایی که گذاشتید نکاتی را بیان کرده اند اما هیچ کتابی در سایت نیست که به صورت تخصصی روی این موضوعات کار کرده باشد .
    رویال مایند

    چشم پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد

  • سجاد
    سه شنبه 20 شهریور 1397
    سلام واقعاکه سایت خوبیه کتاب 4ساعت در هفته نوشته اقای تیموتی فریس رو نیز لطفا ترجمه کنید اصلا توی بازار نیست و واقعا کتاب انقلابی و خوبیه
    رویال مایند

    ترجمه این کتاب در حال اتمام است از چند هفته دیگه به اشتراک گذاشته می شود

  • محسن غربی
    دوشنبه 19 شهریور 1397
    سلام این کتاب رو بصورت یکجا برای دانلود بذارین لطفا
    رویال مایند

    به صورت یکجا قرار داده شد

  • فریماه
    یکشنبه 18 شهریور 1397
    با سلام اگر این کتاب تموم شده منتظر این هستیم که کتاب در قالب یک فایل ارائه شود تا پرینت گرفتن آن راحت تر بشه با تشکر از زحمات شما
    رویال مایند

    چشم

  • رضا رفیعی
    شنبه 17 شهریور 1397
    من از دو سه ماه پیش به صورت خیلی اتفاقی به روال کار عمیق پی بردم و اون رو در روزهای زیادی در کارم استفاده کردم. و تاثیر خیلی خوبی رو توی کارم مشاهده کردم. مثلا دو ساعت تمام سایتها و شبکه های اجتماعی رو می بستم. گوشیم رو سایلنت می کردم و روی دو ساعت بعد آلارم تنظیم می کردم.و توی این دوساعت با تمام تمرکزم کار می کردم. واقعا تاثیر فوق العاده ای در خروجی کارم داشت و احساس می کردم ساعتها مشغول کار بودم. جالب اینکه در این کتاب هم به همین روش اشاره کرده . خیلی عالی بود. یه روش دیگه که قبلا استفاده کردم و بسیار هم مفید بوده استفاده از نرم افزارهاییه که لحظات استفاده من رو در شبکه های اجتماعی ثبت می کنه و در اخر روز بهم میگه چقدر کار مفید داشتم و چقدر از این شبکه ها استفاده کردم. وقتی در پایان روز می دیدم که بازدهیم چقدر بالا بوده پاداش خیلی خوبی برای خودم در نظر می گرفتم و وقتی این بازدهی پایین می بود باید سعی می کردم روز بعد اون رو بالا تر ببرم. روش فوق العاده ایه. پیشنهاد می کنم دوستان حتما ازش استفاده کنند.
    رویال مایند

    خیلی فوق العاده است که شما به این سطح از نظم و انضباط شخصی دست پیدا کرده اید، تمام تلاش ما همین است که تمام دوستان به این سطح بالا از انضباط شخصی دست پیدا کنند.

  • هادی
    چهار شنبه 14 شهریور 1397
    سلام و خسته نباشید خدمت دوستان محترم و زحمت کش گروه. آیا برنامه ای برای گنجاندن مطالب آقای کوین ترودو در سایت دارید؟
    رویال مایند

    فعلاً خیر

  • پریناز خلج
    جمعه 9 شهریور 1397
    سلام خسته نباشید برای تاثیر گذاری بهتر بر روی مخاطب لطف کنید کتاب کار عمیق رو صوتی کنید و همینطور کتابهای دیگر رو .مطمعنم همه مخاطبان این نظر رو دارند و حتی بااین کار مخاطبان شما بیشتر میشه چون فایل صوتی رو همه جامیشه گوش داد ممنون ممنون منتظر شما هستیم
    رویال مایند

    چشم در حال آماده سازی کتاب های صوتی جدید هستیم

  • tafakori
    چهار شنبه 7 شهریور 1397
    میخواستم بدونم چرا از این کتاب ها الکترونیکیشو ارایه نمیدین تا بتونیم راحت تر توی گوشی بخونیمشون؟ یه نرم افزار کتابخونی با یه کتابخونه مخصوص به هر کاربر. خیلی راحت تررررر میشیم:(
    رویال مایند

    در حال طراحی اپلیکیشن هستیم به زودی راه اندازی خواهد شد

  • معین
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    با سلام و خدا قوت خدمت رویال مایند و تیم قدرتمندش اول از همه ممنون بخاطر این کتاب عالی و ترجمه خوبش بی صبرانه منتظر بقیه فصلاش هستم و دوم اینکه واقعا تبریک میگم بهتون که این راه رو انتخاب کردین و واقعا قدم موثری رو برای پیشرفت کشور برمیدارید مخصوصا با این مبلغ عالی که برای اشتراک سالیانه گذاشتید امیدوارم ک روز به روز بهتر و بهتر پیشرفت کنین و بر تعداد فارسی زبانایی ک سایتتون رو دنبال میکنن و پیگیر مطالعه و پیشرفت شخصی هستن افزوده بشه تا روز به روز شاهد پیشرفت کشور عزیزمون باشیم
    رویال مایند

    انشاالله همینطور که شما عرض کردید روز به روز مخاطبان بییشتری ما را همراهی کنند و ما هم بتوانیم کیفیت و کمیت خدمات را بالا ببریم.

  • حمیدرضا
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    سلام واقعا کارتون جای تقدیر زیاد داره بسیار مچکر فقط یه موزد صفحه 4 کتاب یه ایراد کئچیک داره که احتمالا اشتباه تایپی... سال 1922 هست و میگه 1سال بعد یعنی در سال 1921... :)
    رویال مایند

    حتماً اشتباه تایپی بوده، ممنون از گوشزد شما

  • محسن
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    ممنون از ترجمه این کتاب عالی، من واقعاً از ایده های مطرح شده در فصل اول کتاب لذت بردم، بی صبرانه منتظر فصل های بعد هستم.
    رویال مایند

    طی چهارده روز آینده تمام فصول در سایت قرار خواهند گرفت

  • راشکی
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    با سلام. فصل اول کتاب کار عمیق واقعا عالی بود. برای دومین بار درخواست دارم گزینه هایلایت کردن در پی دی اف ها رو فعال کنید. اینکار کمک بزرگی برای مرور جملات کلیدی در بازه های زمانی مختلف است. سپاس از همه تیم رویال مایند
    رویال مایند

    چشم در PDF های بعد گزینه هایلایت را فعال خواهیم کرد

  • رضا رفیعی
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    واقعا عالی هستید. هرروز یه سوپرایز جدید دارید. اصلا نمی تونم رها کنم سایتتونو. حتی یه روز. تک تک مطالبتونو یا دارم می خونم یا تو نوبت مطالعه دارم. این بهترین هدیه خدا تو سال جدید به من بود. فقط کاش زودتر از اینها باهاتون آشنا شده بودم تا مسیر زندگیم رو بهتر و دقیق تر مشخص کرده بودم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما، بهترین کار را می کنید که به تدریج مطالب را مطالعه  می کنید، اگر روزانه بین 1 تا 2 ساعت را به رشد شخصی خود اختصاص دهید فوق العاده است.

  • مهشید
    سه شنبه 6 شهریور 1397
    سلام امیدوارم که سایت رویال مایند هر روز موفق تر از روز قبل باشد کتاب کار عمیق فوق العاده بود به خاطر این کتاب بی نهایت سپاسگزارم
    رویال مایند

    ممنون از لطف شما

  • محمد
    دوشنبه 5 شهریور 1397
    سلام ممنون از ترجمه واقعا فصل اول عالی بود در ضمن یک پیشنهاد هم داشتم که خیلی وقته سمینار یا کتابی از آنتونی رابینز قرار نمیدهید چون به هر حال ایشان هم در این زمینه یکی از بهترین هاست. باتشکر
    رویال مایند

    ترجمه کتاب های آنتونی رابینز هم در دستور کار است

  • Sobhan
    دوشنبه 5 شهریور 1397
    با سلام و خسته نباشین خدمت تیم رویال مایند کتاب واقعا با ارزشیه...دراصل همون ایده های دارن هاردی توی سمینار بهره وری فوق العاده بالا و اصل فشردگی موفقیتو بیان میکنه
    رویال مایند

    کتاب فوق العاده هست حتماً طی چهارده روز آینده فصل به فصل دنبال کنید

  • شبنم
    دوشنبه 5 شهریور 1397
    کتاب صوتیش رو نمیذارید؟😫
    رویال مایند

    انشاالله ترجمه کتاب کامل شود برای صوتی کردن آن اقدام خواهیم کرد